اختصاص مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال به برگزیدگان شهرستان بافق در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 18 شهریور 1400

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق، سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در سال جاری با حضور سیدمهدی طلایی مقدم، فرماندار شهرستان و برخی از اعضا در محل فرمانداری بافق برگزار شد.
در ابتدای جلسه الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با ابراز خرسندی از استقبال گسترده مردم از دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: آمار ارائه شده از رشد چشمگیر شرکت‌کنندگان نشان دهنده ظرفیت‌های عظیم در این عرصه است، پس برای بهره‌مندی از آن باید بیش از پیش تلاش کنیم و همه نهادهای فرهنگی، اجتماعی در تبلیغ و اطلاع رسانی این جشنواره تلاش کنند.
آقایی با اشاره به مهم‌ترین اهداف این‌ جشنواره، ادامه داد: این جشنواره در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ویژگی این دوره، یادآور شد: در یازدهمین دوره این جشنواره در کنار رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، و مسابقه کتابخوانی چهارگزینه‌ای رشته های داستانک‌نویسی، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم، قصه‌گویی و تولید آثار هنری اضافه شده است.
وی خاطر نشان ساخت: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» با توجه به شیوع بیماری کرونا در بستر الکترونیک برگزار می‌شود وعلاقه‌مندان می‌توانند تا اول آبان ماه ۱۴۰۰ با مطالعه منابع معرفی شده از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir و یا اپلیکیشن موبایلی در جشنواره شرکت کنند.
در پایان جلسه مصوب شد فرمانداری شهرستان با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی و شورای اسلامی شهرستان مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال جهت تقدیر از برگزیدگان یازدهمین جشنواره رضوی شهرستان بافق اختصاص یابد.

IMG-20210909-WA0016

IMG-20210909-WA0015


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page