مجتمع فرهنگی هنری ارشاد تکمیل و آماده بهره برداری می باشد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
دوشنبه - 8 آذر 1400
مجتمع فرهنگی هنری ارشاد تکمیل و آماده بهره برداری می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق حسین ارجمند با اشاره به تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ابراز داشت مجتمع فرهنگی هنری ارشاد با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق حسین ارجمند با اشاره به تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ابراز داشت مجتمع فرهنگی هنری ارشاد با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری می باشد.
وی با بیان اینکه این پروژه هزار متر مربع زیر بنا دارد عنوان کرد: مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شامل گالری نمایشگاهی،سالن آمفی تئاتر, فضاهای نمایشگاهی آموزشی و بوفه هایی برای عرضه محصولات فرهنگی است .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلفیقی از معماری سنتی و مدرن از مهم ترین ویژگی های این سازه است و بیشتر فضاهای آن با رویکرد معماری بومی و سنتی و نمایی آجری می باشد و شرکت بنیان مرصوص کویر پیمانکار این پروژه بود که لازم است از تلاش های این شرکت تقدیر شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اداره ارشاد کمبود فضا برای انجام کارهای فرهنگی و هنری بود تصریح کرد:با تکمیل این پروژه کمبودهای فضای فرهنگی، نمایشگاهی و آ موزشی و اجرای فعالیت های هنری مرتفع می شود.
حسین ارجمند ضمن تشکر از تمام کسانی که در ساخت و تکمیل مجتمع تلاش کردند ابراز داشت لازم است از تلاش های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در زمینه ساخت و تکمیل این مجتمع قدردانی شود و هم چنین پیگیری های نماینده و فرماندارشهرستان نیز در این زمینه قابل تقدیر می باشد.

IMG_20211129_220502_254IMG_20211129_220505_609IMG_20211129_220456_753


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 9 آذر 1400 - 12:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.خدمت همه دلسوزان حوزه فرهنگ که مقوله فرهنگ حتی در ردیف بودجه ای کشور هم با بی توجهی مورد ظلم واقع شده است چه برسد به مسئولین و مردم.
در این بهبوهه و آشفته بازار قیمت ها باید واقعا خدا قوت گفت به همه دست اندرکاران ایجادکننده این مکان.

You cannot copy content of this page