پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق به مناسبت روز دانشجو

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 16 آذر 1400

دکتر عباس فتاحی بافقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی بافق به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذرماه “روز دانشجو” پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بافق متن پیام دکتر عباس فتاحی بافقی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی): «در نظام جمهوری اسلامی، دانشجو باید بارزتر از دیگر دانشجویان در هر جای دنیا، نقش داشته باشد»

۱۶ آذر نماد استقامت و استکبار ستیزی دانشجویان ایرانی در مقابل رئیس جمهور وقت آمریکا در سال ۱۳۳۲ است که در این روز، سه دانشجوی ایرانی در پی اعتراضات روشنگرانه برای دیدار رسمی نیکسون، در دانشکده فنی دانشگاه تهران به شهادت رسیدند.
از آن زمان تا به امروز، پژواک استکبار ستیزی و زیربار ظلم نرفتن در صحن و سرای دانشگاه طنین‌انداز است و دانشجویان همچنان طلایه‌دار آزادی خواهی و عدالت‌طلبی هستند و قطعا استقلال و آزادی ایران اسلامی بدون حضور دانشجویان میسر نبوده و نمی باشد.

در این مسیر دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر محور پرورش نسل جوان و شکوفایی استعدادهای علمی کشور در پهنای ایران اسلامی شکل گرفت و همگام با حرکت استکبار ستیزی و عدالت خواهی با تکیه بر علم و دانش، چرخ های توسعه و پیشرفت کشور را به حرکت در آورده است تا با تکیه بر معارف اسلامی و اقتصاد دانش بنیان ایران اسلامی را از وابستگی و سرسپردگی به دنیای غرب و شرق رها سازد.
دانشگاه آزاد اسلامی بافق نیز در سه دهه گذشته توانسته است با آموزش و تربیت هزاران دانشجوی فرهیخته در سراسر ایران اسلامی و کسب افتخارات فرهنگی، پژوهشی و تحقیقاتی متعدد نقش مهمی در فرهنگ سازی اسلامی و دینی داشته باشد.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تبریک ۱۶ آذر، روز دانشجو را به تمامی اصحاب علم و اندیشه، اساتید فرهیخته، دانشجویان و دانش پژوهان بویژه همکاران گرامی و دانشجویان گرانقدر دانشگاه آزاد اسلامی بافق تبریک می گویم و موفقیت و سربلندی آنها را در راه کسب قله های آگاهی و دانایی درخواست می نمایم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page