لزوم اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی لوله های فرسوده بیمارستان بافق

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 21 دی 1400

فرماندار شهرستان بافق از لزوم اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی لوله های فرسوده بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) خبر داد.

محمدعلی صمیمی در گفتگویی تلفنی با خبرنگار” بافق فردا” پیرامون مشکلات پیش آمده عنوان کرد:۲۷ سال از زمان بهره برداری بیمارستان می گذرد.

وی با بیان اینکه لوله های چدنی که انتقال آب گرم و سرد از موتورخانه به فن را انجام می دادند تخریب و پوسیده شده اند تصریح کرد: سختی آب شهر در سال های گذشته موجب تشدید این مشکل شده است.

فرماندار بافق در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر بیمارستان جدید در حال ساخت از هزینه کرد در این خصوص خودداری شده گفت: نظر شخصی بنده این است که علاوه بر بهره برداری از ساختمان جدید این محل نیز برای خدمات دهی نیاز به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دارد.

صمیمی از ورود شخص استاندار برای برطرف شدن مشکل بیمارستان بافق خبر داد و گفت: شنبه هفته آینده مسوولین دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی در بافق حضور خواهند داشت و با همکاری های چند جانبه تامین اعتبار صورت می گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه ستاد اجرایی حضرت امام(ره) شب گذشته طی تماس تلفنی اعلام همکاری کرده اند گفت:به طور موقت سیستم در مدار قرار گرفته و گرمایشی در حال حاضر مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: این مسئله را از طریق مردم مطلع شدم و خرابی از صبح شنبه شروع و تا شامگاه دوشنبه ادامه داشته است.

صمیمی در پاسخ به اینکه آیا بهتر نبود همان روز شنبه مشکل به اطلاع جنابعالی می رسید عنوان کرد: حتما مسوولین امر در توان خود دیده اند که بتوانند مسئله و مشکل را حل کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page