دیدار اعضای تشکلات کارگری با فرماندار بافق

دسته: کارگری
۳ دیدگاه
یکشنبه - 26 دی 1400

IMG-20220116-WA0066
اعضای شوراهای اسلامی کار شهرستان بافق در نشستی مشترک با فرماندار ،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی به ارائه مسائل و مشکلات خود پرداختند.

میرقاسمی رئیس شورای کارگری کارخانجات لکوموتیو گفت:پس از نشست یک ساعته تشکلات کارگری با فرماندار مقرر شد انتخابات شورای های اسلامی کار در شهرستان بصورت حضوری و صندوق رای برگزار شود.
وی با بیان اینکه می بایست برای هرچه‌ بهتر برگزاری این انتخابات از ظرفیت فرمانداری و تشکلات در بحث نیروی برگزار کننده استفاده شود عنوان کرد:در جلسه در خصوص انتخاب یک نفر به عنوان نماینده کارگران برای حضور در کمیسیون کارگری شهرستان و معرفی به فرمانداری بحث و تبادل نظر شد.

او همچنین با اشاره به اینکه در جلسات آتی تشکلات رئیس اداره کار شهرستان به عنوان دبیر جلسه مصوبات را پیگیری و ارائه گزارش می کند تصریح کرد:در پایان این نشست مقرر شد جلسه به صورت دو ماه یکبار با حضور فرماندار ،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان و نماینده دفتر نمایندا مردم در مجلس شورای اسلامی در کارگاههای که دارای تشکلات کارگری می باشند برگزار شود.

IMG-20220116-WA0065


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
عباس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 دی 1400 - 10:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
همه دنیا داره بسوی الکترونیکی شدن پیش میره
اداره کار هم مدتیست این کار خوب رو شروع کرده بود
ولی ما همیشه درجا میزنیم
انتخابات حضوری در اکثر کشورهای دنیا اونم در انتخابات بزرگ و میلیونی شون منسوخ شده حالا ما در انتخابات کارگری یک کارگاه دنبال صندوق هستیم

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 دی 1400 - 11:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در انتخابات گذشته من قصد رای دادن داشتم ولی ترسیدم
گفتن این دفع اینترنتی هست و میشه راحت رای داد

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 دی 1400 - 10:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اکثر شهرستان ها از این کار اداره بافق که برای اولین بار بوده الگو گرفتن و دارند انجام میدهد اونوقت ما تو بافق درجا که هیچ عقب گرد هم داشتیم

You cannot copy content of this page