دفاع تمام قد مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از سهم این شرکت از آنومالی‌های منطقه

دسته: صنعت و معدن
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 30 دی 1400

در بازدید معاون وزیر صمت از شرکت سنگ آهن مرکزی صورت گرفت:
دفاع تمام قد مدیرعامل از سهم شرکت از آنومالی‌های منطقه

صبح امروز مدیرعامل سنگ آهن مرکزی در بازدید معاون وزیر صمت از شرکت، بر ضرورت توجه به سهم منطقه در مزایده معادن اخیر تاکید کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ مهندس رضا محتشمی‌پور ، معاون معادن و فرآوری مواد و ارت صمت همراه با علمدار مدیرکل صمت استان، عظیمی معاون هماهنگی و اموراقتصادی استاندار مهمان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بودند.
در این بازدید مهندس مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن خیرمقدم گفت: برنامه بازدید از پیت چغارت، فرمان آتشباری و بازدید از کارخانه کنسانتره و گندله را با حضور شماخواهیم داشت.
او همچنین به آنومالی هایی اشاره کرد که در منطقه وجود دارند و کارهای اکتشافی آن توسط ایمیدرو انجام شده و ذخیره‌ها مشخص و در مراحل واگذاری قرار دارند ولی متاسفانه مواردی مطرح می شود در خصوص اینکه به شرکت های دیگر واگذار شود و ضرورت دارد سهم منطقه و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران حتما در آن بصورت ویژه دیده شود.
در ادامه طهماسبی عضو هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ابتدا توضیحاتی درباره پیت چغارت ارایه کرد و به مشکل عمده شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره و بیان داشت: سنگ آهن مرکزی با همه این آنومالی‌ها که بزرگترین آنومالی در کشور است مجبور است خارج از استان سنگ تامین تا خوراک واحد کنسانتره تامین شود.
وی در خصوص واگذاری آنومالی ها تصریح کرد: بحث هایی در خصوص واگذاری مطرح است که از شما تقاضا داریم مساعدت کنید بتوانیم این آنومالی ها را با هماهنگی مجموعه ایمیدرو تهیه و تولید و در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
طهماسبی در پایان گفت: اکنون اینجا چند ده هزار میلیارد سرمایه گذاری شده تا بتوانیم سنگ را فرآوری و تبدیل به گندله و خوراک واحدهای فولادی پایین دست را فراهم کنیم.
انتهای پیام/

IMG-20220120-WA0123

 

 

IMG-20220120-WA0125

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناظر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 دی 1400 - 8:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کارهای اکتشافی توسط ایمیدرو؟؟؟!!!!!!!

You cannot copy content of this page