تمدید گواهینامه ISO 9001 مدیریت کیفیت فولاد بافق

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 17 اسفند 1400
تمدید گواهینامه ISO 9001 مدیریت کیفیت فولاد بافق

مجتمع فولاد بافق موفق به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 شد.

مجتمع فولاد بافق موفق به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 شد.
عباس عظمتی، مدیر بهره برداری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با بیان اینکه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 با بیش از یک میلیون سازمان معتبر در ۱۸۰ کشور جهان ، محبوب ترین استاندارد سیستم مدیریت کیفیت در جهان است و استاندارد ۹۰۰۱ تنها استاندارد در بین ۹۰۰۰ سری استاندارد منتشر شده توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) است که می تواند برای ارزیابی انطباق مورد استفاده قرار گیرد گفت: فولاد بافق این گواهینامه را از قبل دریافت نموده و برای سال جاری نیز تمدید شده است.

وی تاکید کرد این سیستم مبتنی بر مدیریت فرایندها و فعالیت های کلیدی شرکت می باشد که نتیجه آن ارتباط صحیح و مناسب بین فرایندهای این شرکت ازجمله انبار، تولید، کنترل کیفیت، فروش، خرید، بازاریابی و … که منجر به بهبود مستمر و رضایت مشتری در سازمان ها می گردد.
مدیر بهره برداری فولاد بافق یاد آور شد گواهینامه ISO 9001 توانایی این شرکت را در برآورده کردن خواسته های مشتری و حتی فراتر از انتظارات نشان می دهد.

عظمتی ادامه داد: این مجتمع معدنی صنعتی با به حداقل رساندن میزان خطا و تلفات و افزایش بهره وری، پیشرفتهای چشمگیری در بازده سازمانی و کیفیت محصول داشته است.
وی در پایان در بیان علت تمدید گواهینامه گفت: نهادهای صدور گواهینامه تأیید می کنند که سیستم های مدیریتی شرکت مطابق با این قوانین بطور منظم به کار گرفته می شوند و این کار در راستای تدوام و کیفیت بخشی سیستم مدیریت این مجتمع انجام گرفته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page