بیانیه شورای اسلامی شهر بافق در خصوص واگذاری بدون مزایده معادن چاه گز

دسته: اخبار ویژه
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 4 فروردین 1401

بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از عموم مردم شریف بافق که دلسوزانه، پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان می باشند؛ به استحضار می رساند: پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص واگذاری بدون مزایده معادن چاه گز( آنومالی های۱۴و۱۴a) به شرکت معدنی وصنعتی چادرملو‌ در اردکان بلافاصله جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر- با دعوت از فرماندار محترم – تشکیل و در رابطه با موضوع فوق، بحث و تبادل نظر گردید که خلاصه آن به شرح زیر تقدیم می گردد:
۱. ارتباط تلفنی با استاندار محترم و انتقال دغدغه های مردم و مسئولین شهرستان در رابطه با موضوع مطروحه فوق؛ و درخواست پیگیری مجدانه؛ به نحوی که مشکل حاد کمبود خوراک صنایع جوار معدنی شهرستان بافق برطرف گردیده و از اختلال در نظم شهر و تشویش اذهان عمومی ومشکلات کارگری جلوگیری شود؛ که استاندار محترم اعلام داشتند هیچگونه واگذاری صورت نگرفته و در حال بررسی موضوع می باشیم
۲.ارتباط تلفنی با معاونین محترم “سیاسی – امنیتی” و” هماهنگی امور اقتصادی” استانداری و درخواست پیگیری مجدانه برای احقاق خواسته های بحق مردم و لحاظ نمودن تمام جوانب امر به نحوی که شهرستان بافق – بویژه در حوزه تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی و صنایع جوار معدنی – با مشکل مواجه نگردد.
۳. تماس تلفنی با نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ودرخواست پیگیری مجدانه موضوع به نحوی که حقوق حقه مردم شهرستان بافق تضییع نگردد.
۴.مقرر گردید در اسرع وقت مکاتبه لازم، با استاندار محترم؛ نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مرتبط استان مبنی براعلام دغدغه مندی مردم و مسئولان شهرستان در رابطه با تامین خوراک صنایع جوار معدنی صورت پذیرد.
۵. با توجه به مکاتبات صورت گرفته با معاون رئیس جمهور سابق و ۳ وزیر(صنعت و معدن و تجارت؛ تعاون کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد) در دولت قبل و اخذ دستور مبنی بر “اولویت تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی و صنایع جوار معدنی شهرستان بافق” از آنومالی های منطقه؛ همچنین توانایی بالای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق در انجام و یا مشارکت در پروژه های مختلف و ارائه پیشنهاد مشارکت در طرح های مهم استان در سفر اخیر رئیس جمهور محترم ؛ انتظار دارد مسئولان محترم استان و کشور، به تعهدات داده شده پایبند باشند.
“شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق”


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 4 فروردین 1401 - 6:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگر خبر درست باشه اینهم از دولت انقلابی؟؟؟؟!!!!!

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 5 فروردین 1401 - 5:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این خبرها در این دولت همیشه در ایامی که مردم مشغول هستند اتفاق می افته؟؟!! تغییر ناگهانی مدیر عامل در شب یلدا و این خبر در تعطیلات نوروزی؟؟؟!!!!!

You cannot copy content of this page