دکتر مهدی اشرفی بافقی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق معرفی شد

دسته: دانشگاه
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 16 فروردین 1401

در مراسمی که صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر دبیرخانه استان یزد، مسئولین شهرستان بافق،مدیران،استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در سالن آفرینش این واحد دانشگاهی برگزار شد ضمن تجلیل از خدمات ۳ ساله دکتر عباس فتاحی بافقی در سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، طی حکمی از سوی دکتر طهرانچی رئیس عالیه دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی اشرفی بافقی به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد‌.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره مدیریت شایسته دکتر فتاحی در دوره دشوار کرونا و مشکلات ناشی از عدم حضور دانشجویان در مراکز دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه ای متعلق به همه ی مردم است که می بایست این سرمایه چهل ساله نظام اسلامی به بهترین شکل حفظ شود و در راستای نشاط و پویایی این مجموعه سترگ حمایت لازم انجام شود.
دکتر محمد رضا دهقانی اشکذری به ظرفیت‌های شهرهای مختلف استان در راستای بهره گیری از کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با تحصیل و کسب دانش با توجه به پتانسیل های موجود در هر منطقه می توانند صاحب مهارت شوند و زمینه اشتغال و کارآفرینی را ایجاد نمایند.
حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق نیز با تقدیر از خدمات دکتر فتاحی و همراهی و همکاری وی در برگزاری امور مختلف فرهنگی شهرستان، از بانیان آموزش عالی در شهرستان بافق علی الخصوص امام جمعه سابق که نقش مهمی در ایجاد و گسترش مراکز علمی و حوزوی این منطقه داشته سپاسگزاری نمود.

سعادت فر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نباید صرفاً به شهریه دانشجویان متکی باشد و برای افزایش دانش و آگاهی دانشجویان می بایست به مباحث دانش بنیان توجه ویژه ای داشته باشد افزود: دانشگاه موجود زنده ای است که می بایست در تمامی فعالیت‌های شهرستان موثر و کارآمد باشد و در تصمیم سازی مدیران نیز مبتنی بر علم و دانش عمل نماید.
وی افزود: دانشگاه به عنوان متولی و پدر علمی شهر می بایست در تمامی امور جامعه نظرات خویش را ارائه دهد و با افزایش انگیزه تحصیل در دانشجویان، دغدغه مندی جوانان را برای رفع مسائل اجتماعی را افزایش دهد.
در ادامه این مراسم دکتر عباس فتاحی بافقی با اشاره به افزایش درآمد غیر شهریه دانشگاه آزاد اسلامی بافق در سه سال گذشته افزود: با رشد پلکانی پذیرش دانشجو در مدت مسئولیت اینجانب تعداد دانشجویان فعال مشغول به تحصیل در این واحد دانشگاهی به ۱۱۰۰ نفر رسیده است.
دکتر فتاحی با تقدیر از همراهی و همکاری کارکنان و مسئولین استان و شهرستان در راستای ارتقاء کیفیت آموزش عالی در این شهرستان گفت: رشد و توسعه دانشگاه در گرو همدلی و همکاری دانشجویان و دانشگاهیان می باشد که خوشبختانه شهرستان بافق حائز امتیازات خوبی در سطح کشور و استان شده است.
وی کسب رتبه های کشوری در عرصه های پژوهشی و فرهنگی ‌در ۳ سال اخیر را مرهون یاری خدای متعال و تلاش همه کارکنان و اعضای هیات علمی دانست و ابراز امیدواری کرد این افتخارات روزبروز افزایش یابد.
در پایان این مراسم پس از قرائت حکم مسئولیت، دکتر مهدی اشرفی بافقی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بافق ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و مسؤلین استان گفت: سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی بافق جدیت و پشتکار کارکنان و اساتید دانشگاه می باشد که امیدوارم با برنامه‌ریزی انجام شده شاهد رونق و پیشرفت بیش از پیش این مجموعه علمی در سطح استان باشیم.
وی پیگیری برای افزایش رشته های مقطع کارشناسی ارشد بر حسب نیاز شهرستان و استان را از اولویت های برنامه های کاری خود اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد به یاری خدا و همکاری مسؤلین شهرستان، استان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شاهد پیشرفت روزافزون این واحد علمی و فرهنگی باشیم.

IMG_2009

 

 

IMG_1952

 

 

IMG_1963

 

 

IMG_1959

 

 

IMG_1957

 

 

IMG_1971

 

 

IMG_1977

 

 

IMG_2018


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
دکتر کاتوزیان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 20 فروردین 1401 - 10:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدایا عاقبت همه مارو ختم بخیر کن.

You cannot copy content of this page