آخرین وضعیت تیم های سنگ آهن بافق و فولاد یزد در لیگ آزادگان اعلام شد

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 30 آبان 1391

یزد – سرپرستان تیم های فوتبال سنگ آهن بافق و فولاد یزد ، آخرین وضعیت تیم های خود را در مقابل حریفان در هفته یازدهم این رقابت ها تشریح كردند .

آخرین وضعیت تیم های سنگ آهن بافق و فولاد یزد در لیگ آزادگان اعلام شد

سرپرست تیم فوتبال سنگ آهن بافق گفت: بعد از شكست تیم فوتبال اتكا گرگان در بافق ، تمرینات تیم برای مقابله با تیم شاهین بوشهر بصورت مستمر برگزار شده است .

‘ سید علی شریعتی ‘ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه بازیكنان تیم به جزء ‘ مسعود ابطحی ‘ سالم هستند و محرومی نداریم .

سرپرست تیم فوتبال سنگ آهن بافق اظهار داشت: كادر فنی جدید طبق برنامه ای دقیق بر فعالیت بازیكنان و تمرینات آنها نظارت دارند .

شریعتی گفت: هدف تیم تنها شكست حریف بوشهری است كه امیدواریم با همت بازیكنان و دعای مردم و علاقمندان محقق شود.

همچنین سرپرست تیم فوتبال فولاد یزد هم گفت: به جزء ‘ احمد كیا ‘ ، ‘ داود عظیمی ‘ و ‘ حمید جهانیان ‘ سایر بازیكنان می توانند فولاد را در مقابل ایرانجوان بوشهر همراهی كنند.

‘ محمد انواری ‘ افزود: برای بازی در مقابل تیم بوشهری بازیكن محرومی نداریم و همه آماده رویارویی با ایرانجوان هستند .

وی اظهار داشت: تمرینان تیم طی روزهای گذشته در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شده و هم اكنون تیم در اردوی شبانه روزی بسر می برد .

در هفته یازدهم مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ آزادگان كشور تیم های سنگ آهن بافق و فولاد یزد در روز چهارشنبه اول آذر از ساعت 14 به ترتیب در بوشهر و یزد به مصاف تیم های شاهین و ایرانجوان بوشهر می روند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page