اعلام دومین فراخوان عضویت در انجمن عکاسان شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 1 اردیبهشت 1401
اعلام دومین فراخوان عضویت در انجمن عکاسان شهرستان بافق

فراخوان شماره ۲ انجمن عکاسان شهرستان بافق جهت عضویت در این انجمن و پیوستن به جمع عکاسان رسمی شهرستان بافق ، اعلام شد‌.

فراخوان شماره ۲ انجمن عکاسان شهرستان بافق جهت عضویت در این انجمن و پیوستن به جمع عکاسان رسمی شهرستان بافق ، اعلام شد‌.

به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان شهرستان بافق ، باتوجه به درخواست علاقه مندان و هنرمندان رشته عکاسی ، دومین فراخوان عضویت در انجمن عکاسان اعلام شد.

محمود تقی زاده دبیر انجمن عکاسان شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت : با توجه به درخواست های زیادی که از سوی علاقه مندان به رشته عکاسی و عکاسانی که سال قبل از عضویت در انجمن جا مانده بودند ، دومین فراخوان عضویت در انجمن اعلام شد تا تمامی علاقه مندان امکان حضور و فعالیت در جمع عکاسان رسمی و حرفه ای شهرستان را داشته باشند.

تقی زاده اضافه کرد : در حال حاضر انجمن عکاسان شهرستان بافق ۸۰ نفر عضو رسمی دارد که از این تعداد ۶۰ نفر عضو فعال و ثابت در فعالیت های انجمن میباشند و طبق درخواست هایی که از سوی علاقه مندان به این هنر والا داشته ایم ، تصمیم گرفته ایم تا ظرفیت ۵۰ نفر دیگر نسبت به عضویت عکاسان و دوست داران هنر عکاسی در انجمن عکاسان شهرستان بافق اقدام کنیم.

سپس عرفان مرشدزاده روابط عمومی انجمن عکاسان در تکمیل صحبت های دبیر انجمن افزود : از زمان انتشار دومین فراخوان عضویت در انجمن ، استقبال دوست داران هنر عکاسی بسیار قابل توجه بوده و تعداد ۳۰ نفر در این فراخوان تا به حال ثبت نام داشته اند .

مرشدزاده با بیان اینکه انجمن عکاسان ، فعال ترین و برترین انجمن سال ۱۴۰۰ شهرستان بافق شناخته شده است ، بیان داشت : از مزایای عضویت در انجمن عکاسان میتوان به دریافت کارت رسمی و معتبر عضویت در انجمن ، فرصت حضور و کسب دانش و تجربه در جمع عکاسان برجسته و حرفه ای ، فرصت حضور در نشست ها ، ورکشاپ ها ، نمایشگاه ها ، جشنواره ها و… ، فرصت مشارکت در فعالیت های تشکیلاتی یا حرفه ای انجمن ، امکان شرکت در بازدید و گردش های‌گروهی مختلف و همچنین تخفیف ویژه اعضای انجمن جهت حضور در ورکشاپ ها و کلاس ها اشاره کرد.

وی در پایان ضمن بیان شیوه ثبت نام اشاره داشت : با توجه به ظرفیت‌ محدودی که تا به الان باقی مانده است ، لطفا علاقه مندان و عکاسان هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام نموده تا این فرصت ارزشمند را از دست ندهند .
علاقه مندان جهت ثبت نام در انجمن عکاسان، مشخصات خود اعم از نام و نام خانوادگی ، کدملی و شماره تماس خود را به شماره ۰۹۱۳۵۶۹۵۰۶۵ پیامک کرده و یا در واتساپ ارسال فرمایند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page