آزاد سازی خرمشهر با امداد الهی تحقق یافت

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 3 خرداد 1401

مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در سالن خواجه نصیر طوسی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با بیان گوشه ای از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس گفت: در این عملیات که با رمز مقدس یا علی بن ابی طالب (ع) آغاز شد با استعانت از امدادهای غیبی تمام محاسبات استکبار جهانی و ایادی آن به سرکردگی حزب بعث عراق به هم ریخت و بنا به فرموده حضرت حضرت امام (ره) خداوند خرمشهر را آزاد کرد.
دکتر مهدی اشرفی بافقی به اهمیت آزادسازی خرمشهر در روند به کارگیری تاکتیک های جنگ با استعانت از امدادهای غیبی در دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: پس از آزادسازی خرمشهر تمامی معادلات جنگی به نفع نیروهای اسلام تغییر پیدا کرد و رزمندگان ما نیز با نیرو و قدرت افزون تر توانستند به پیروزی های مکرر دست یابند و محاسبات دشمن را به هم بریزند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام احمد علیزاده فلاح رئیس امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به عظمت فتح خرمشهر و نقش این پیروزی بزرگ در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا با شناخت کامل از شرایط جنگ و با هدف تقویت روحیه معنویت و ایثار در رزمندگان دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر را منوط به تحقق اراده و خواست خداوند دانستند تا رزمندگان دفاع مقدس هیچگاه از یاد خداوند غافل نشوند.

در پایان این مراسم از دانشجویان بسیجی که در برگزاری هفدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق در اردیبهشت ماه سال جاری همکاری شایسته و مؤثر داشتند با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

غبار روبی از مزار شهدای گمنام و قرائت زیارت عاشورا پایان بخش مراسم سوم خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق بود.

IMG-20220524-WA0060

 

IMG-20220524-WA0058

 

 

IMG-20220524-WA0057

 

 

IMG-20220524-WA0061

 

 

IMG-20220524-WA0063

 

 

IMG-20220524-WA0066


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page