افتتاح نُهُمین خانه هلال شهرستان بافق در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 5 خرداد 1401

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بافق ، محمدرضا فتاحی بافقی رئیس این جمعیت از افتتاح خانه هلال مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در معدن چاه گز خبر داد.
فتاحی بافقی گفت:
بنا به درخواست مسئولین مجتمع فلات مرکزی و هماهنگی های بعمل آمده جلسات لازم برای راه اندازی این خانه هلال برگزار،فضای خانهه هلال در معدن چاه گز جانمایی و رئیس و مسئولین تخصصی این خانه هلال مشخص شدند و در نهایت در تاریخ ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ه این خانه هلال به صورت رسمی شروع به کار کرد.
در این مراسم معاون امور داوطلبان و رئیس خانه های هلال جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشتند و ابلاغ رئیس خانه هلال مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران به دست محمد زارع سروی معاون امور داوطلبان جمعیت استان به حسین آقابابایی تحویل شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در این مراسم گفت:
خانه های هلال به نحوی یک جمعیت هلال احمر کوچک است که در روستاها ، محلات و امکانی که از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار هستند به فعالیت پرداخته خدمات هلال احمر را در آن منطقه ارائه میکند.
در پایان نیز جعفر حسن پور رئیس خانه های هلال استان اذعان داشت:
با توجه به نیروی انسانی پویا و علاقمند و حمایت مدیران مجتمع فلات مرکزی این خانه هلال ظرفیت کسب مدارج عالی در حوزه های خدمات بشردوستانه، آموزش و تاب آوری جامعه را دارد.
IMG-20220526-WA0035

 

 

IMG-20220526-WA0034


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page