دستورالعمل انجام مسؤلیت های اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق تنظیم شده است

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 14 خرداد 1401
دستورالعمل انجام مسؤلیت های اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق تنظیم شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دستورالعمل انجام مسؤلیت های اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق تنظیم شده است

دستورالعمل انجام مسؤلیت های اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق تنظیم شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دستورالعمل انجام مسؤلیت های اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق تنظیم شده است.

حجت الله عبدالملکی در گفتگویی اختصاصی به سوالات خبرنگار ” بافق فردا” پاسخ داد.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به تشکیل تعاونی توسعه عمران در شهرستان و امکان عضویت آحاد مردم شهرستان در آن، آیا می توان درصدی از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق را در راستای افزایش سهم بخش تعاون و تحقق عدالت اجتماعی به مردم واگذار کرد عنوان نمود : سوالات شما سخت است، من نمی‌دانم. بحث های حقوقی دارد تعاونی شهرستان پیگیر باشد ما هم بررسی می کنیم .

وی افزود: به دلیل اینکه این سهام دولتی نیست تعاونی های توسعه و عمران شهرستان ها می توانند خارج از تشریفات قانونی، بخشی از سهام شرکت های دولتی را که واگذار می شود تملک کنند اما سهام شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دولتی نیست و قبلا واگذار شده است.

وزیر تعاون همچنین در پاسخ به اینکه پیگیری های انجام شده یا در دست اقدام برای بازگرداندن آنومالی های شرکت سنگ آهن مرکزی با توجه به رای مثبت دادگاه چیست تصریح کرد: تمام سوالاتتان سخت است.رای دادگاه را گرفتیم و بهره برداری می کنیم.

عبدالملکی در پاسخ به اینکه دولت تعهداتی در زمان واگذاری سهام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق به صندوق بازنشستگی فولاد به مردم و کارگران شهرستان بافق داده است برنامه شما برای اجرای درست و دقیق این تعهدات چیست خاطر نشان کرد: امروز گفتم تمام تعهدات بررسی و هر آنچه قانونی است و در گذشته انجام نشده؛ انجام شود.

وی در پاسخ به اینکه پیگیری شما برای تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در معادن چیست بیان کرد: انجام می دهیم‌ و قانون تبدیل ایثارگران در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق باید انجام دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص این سوال که برای بافق سرمایه گذاری، امنیت شغلی کارگران و انجام مسوولیت های اجتماعی اولویت دارد چه اقدامی در این زمینه ها می شود، گفت:دستورالعمل اولیه تهیه شده و طبق آن اقدام می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page