فروش شکار با طعم گوشت شغال

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 7 تیر 1401

شب گذشته در جمع دوستانه ای بودم که از هر دری سخن گفته شد،
یکی از موضوعاتی که دغدغه این جمع هست وهمیشه مطرح میشود محیط زیست است.

تمام دوستان گاها به کویر سفرکرده اند ووضعیت اسفبار این روزهای کویر را دیده اند،بدلیل خشکسالی های پی در پی چشمه های آب یا خشک شده ویا بسیار کم آبند.تلاش دوستان محیط بان ومحیط یاران در تامین آب وحوش واقعا ستودنیست. علف های بیابان کاملا خشکیده اند. به لطف مراقب های عزیزان تعداد حیوانات زیاد است وتهیه آذوقه وآب بینهایت مشکل، هر گوشه بیابان که قدم میگذاری گله هایی را میبینی که از خط قرمز های خود عبور کرده و به مراتع وجادها نزدیک میشوند،یکی از دوستان می‌گفت امسال تمام کاشته هایم را خورده اند نوش جانشان وچقدر لذت بردم از این سخاوت.

حیوانات برای جرعه ای آب و لقمه ای غذا به هرکجا سرک می‌کشند. عزیزانی احساس مسئولیت کرده و اقدام به تهیه غذا کرده اند .

دستشان را میبوسم،واز آنها خواهش میکنم بدون هماهنگی با محیط زیست این کار را انجام ندهند چون گاها بخاطر عادتهای غذایی می‌تواند مضر باشد.این امر باید کاملا حساب شده باشد و فقط دوستان محیط زیست و ریاست محترم این اداره در جریان هستند.

واما دردناکترین قسمت مسئله وجود شکارچیان هست که این حیوانات گرسنه وتشنه را هدف قرار می‌دهند و گاها بیرحمانه با موتور بدنبال حیوانات پوست به استخوان چسبیده وتشنه می‌تازند.
گاهی انسان چقدر می‌تواند قسی القلب باشد.

اینها را گفتم تا به قسمت اصلی داستان برسم ،گاهی انسانهایی پیدا میشوند که از این هم پارا فراتر گذاشته و ازشکار امرار معاش می‌کنند. حیوانات زیبا ولی پناه را به هرروش که می‌توانند می‌کشند و گوشت خون آلود وجگر سوخته آنها را می‌فروشند .

حال اگر روزی موفق به شکار نشدند از فروش گوشت سگ وشغال بنام شکار روی گردان نیستند.

بله درست شنیدید گوشت شغال را بنام گوشت شکار در همین نزدیکی ها فروخته اند تا طعمی متفاوت در دهان افرادی بماند که از شکارچی با خرید گوشت حمایت میکنند.

عزیزان،گوشت حیوانی که در این گرمای سوزان کل روز را بدنبال جرعه ای آب بیابان را قدم قدم طی میکند خوردن ندارد.
محمد رضا رضایی بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page