چرا به مشکل فرهنگیان بافق رسیدگی نمی شود ؟

دسته: مقالات
بدون دیدگاه
دوشنبه - 13 تیر 1401

اخیراً قشر زحمتکش و محترم شهرمان ، در پی بی توجهی به حل مسئله و مشکل عرصه خریداری شده توسط تعاونی مسکن فرهنگیان ، مجبور شدند بار دیگر ،خیلی محترمانه و آرام و به نشانه اعتراض به این بی‌توجهی‌ها، در روز چهارشنبه هفته گذشته این بار،در روی عرصه خریداری شده جمع شوند و بار دیگر، خواستار حل هر چه سریعتر این مشکل، پس از طی دو سال،از مسئولین امر شوند.

با عنایت به اینکه هفته قوه قضاییه را نیز پشت سر گذاشته ایم، به فراخور این بحث، جا دارد که مجدد این هفته ماضی را خدمت همه عزیزان تلاشگر این قوه تبریک عرض نماییم .

در سال ۹۸ عرصه ای ۱۶ هکتاری توسط تعاونی مسکن فرهنگیان ازتعدادی مالک ،به منظور حل مشکل مسکن قشر فرهنگی ، خریداری شده است عرصه ای با ۳۳ برگ سند مالکیت تک برگ!! جالب است که آخرین برگ سند مالکیت این ملک، در تاریخ ۹۹/۱/۳۰ توسط مسئولین فعلی اداره ثبت شهرستان صادر گردیده است!! پس از خریداری زمین موصوف و مساعدت استانداری و مسئولین امر درموضوع تغییر کاربری،در سال ۹۹ ، شعبه ۵ تجدید نظر استان رای به ابطال اسناد مالکیت این ملک می دهد.

در هر حال، شاید بتوان گفت که این هم، روی دیگری از شانس قشر فرهنگی بوده است که: این رشته سر دراز دارد و این سخن بگذار در وقت دگر.

پس از این ماجرا و پیگیری های به عمل آمده توسط مسئولین تعاونی مسکن ، ملاقات های زیادی نیز با مسئولین امر و نیز ریاست محترم کل دادگستری استان، فرماندارو امام جمعه بافق مدیرکل ثبت استان، نماینده ولی فقیه در استان و… به عمل آمده است .

همه عزیزان قول پیگیری و مساعدت داده‌اند؛ ریاست کل دادگستری نیز در این زمینه قول مساعدت و حل مشکل را داده است ولی، متاسفانه تاکنون اقدامی عملی در این زمینه صورت نپذیرفته است؛

انتظار فرهنگیان بافق از جناب آقای دهشیری ،ریاست کل دادگستری و سایر مسئولین قضایی و… این است که به هر شکل که صلاح می دانند، مشکل مسکن این عزیزان را مرتفع نمایند-

باز هم متذکر می شویم که حل این مشکل توسط مسئولین قضایی و سیاسی و فرماندار و با توجه به تضییع حقوق این قشرو نیز ،دل بستن تعداد زیادی از فرزندان این عزیزان به حل مشکل مسکن- همانطور که خود آقای دهشیری نیز قول داده‌اند- میسور و ممکن می باشد؛

لذا امید است به همت و توجه این عزیزان بزرگوار، این مشکل حل و فصل گردد تا بار دیگر ،شاهد صدای اعتراض معلمان تلاشگرمان نباشیم ؛بلکه شاهد ابراز سپاس و قدردانی از مسئولین امر به ویژه رئیس کل دادگستری استان به جهت حل این معضل باشیم که این: انتظار و توقع همه فرهنگیان بافق از مسئولین قضایی و مربوط می باشد.

محمد عباسی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page