اختلاف نظر رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال استان در تعیین رییس هیات فوتبال بافق

دسته: اخبار ویژه
۴ دیدگاه
جمعه - 24 تیر 1401

رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت:رئیس هیات فوتبال استان طبق اساسنامه فوتبال می تواند رئیس هیات فوتبال شهرستان را تغییر دهد.

امیر فرشاد تفکری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رییس هیات فوتبال شهرستان بافق در پاسخ به سوال خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق در خصوص علت عدم حضور رئیس اداره ورزش و جوانان در این جلسه گفت:خانم ایزدیان اساسنامه فوتبال را نمی داند.

وی افزود:در گفتگویی تلفنی به او گفتم حتما بررسی کنید گفتند اساسنامه برای من ارسال کنید گفتم من حوصله ندارم برای شما ارسال کنم خودتان بروید بررسی کنید.

تفکری با بیان اینکه اساسنامه فوتبال با تمام رشته های دیگر فرق دارد تصریح کرد: اگر رئیس اداره شهرستان در خصوص تغییر یا گزینه مورد نظر موافقت نکرد هیات فوتبال استان مستقیم می تواند رئیس هیات فوتبال شهرستان را تغییر بدهد.

رییس هیات فوتبال استان یزد خاطر نشان کرد:چون همکاری از ایشان ندیدم و گزینه ی دیگری داشت گفتم چنین نیست باید مورد تایید هیات استان باشد.

تفکری افزود:عنوان کردم گزینه هایی که شما عنوان می کنید افراد بهتری در بافق وجود دارند و چون فوتبالی هستم جامعه فوتبال از من انتظار دارد.

تفکری تصریح کرد:گفتند فلانی، فلان میهمان فوتسال را دعوت کرد توانمند است گفتم من هم سال ۹۵ “کی روش” را دعوت کردم مرا بگذارند رئیس فدراسیون آیا با دعوت توانمندی مشخص می شود؟

تفکری گفت:امروز بر حسب وظیفه اداری و اخلاقی از ساعت ۱۰ صبح پیگیری کردیم پاسخی داده نشد.

در ادامه گفتگویی تلفنی با سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ترتیب دادیم و علت عدم حضورش را جویا شدیم.

وی گفت:آقای تفکری روز چهارشنبه هفته گذشته طی تماس تلفنی با اینجانب گزینه معرفی شده توسط اینجانب که بومی هم بودند را رد کرده و گفتند شنبه با حضور در اداره ورزش و جوانان بافق سه گزینه به شما معرفی می کنیم تا عصر بررسی و یک گزینه را انتخاب تا مراسم تودیع و معارفه همان روز برگزار شود.

وی افزود:اما روز شنبه متاسفانه ایشان طبق قرار قبلی در اداره حضور نیافتند و طی تماس تلفنی قصد داشتند گزینه مورد نظر خود را به صورت دستوری به اینجانب تحمیل نمایند.

ایزدیان عنوان کرد: اینجانب در پاسخ ایشان گفتم من از شما دستور نمی گیرم و مافوق اینجانب مدیرکل ورزش و جوانان استان می باشند و پس از مشورت با ایشان نظر خود را اعلام می کنم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با بیان اینکه با تماسی که با مدیر کل داشتم، این موارد را به استحضار ایشان رساندم تصریح کرد: قرار شد طبق نظر ایشان جلسه ای در اداره کل برگزار و در این مورد بحث و تبادل نظر شود گزینه ها بررسی و بهترین گزینه انتخاب شود ولی علیرغم پیگیری ها و تماس های مکرر اینجانب این جلسه برگزار نشد و تا ساعت ۱۵ امروز که تلفن اینجانب در دسترس بود هیچ گونه تماسی نه از طرف هیات استان و نه اداره کل مبنی بر تشکیل جلسه و انتخاب گزینه و حتی مراسم تودیع و معارفه گرفته نشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا موضوع تکریم و معارفه رییس جدید حقیقت دارد عنوان کرد:تا این لحظه اطلاعی از مراسم تکریم و معارفه و گزینه ریاست جدید ندارم و امروز از ساعت ۱۶ به خاطر مراسم سالگرد شهادت پدرم و چهلم مادربزرگم در روستا بودم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پاسخ به اینکه جناب مدیر کل عنوان کردند روز شنبه با شما در این باره صحبت شده است خاطر نشان کرد:مدیر گفته بودند که قرار است برای تغییر رئیس هیات فوتبال شهرستان به بافق بیایند اما روز و ساعت و رییس جدید مشخص نبود.

او ادامه داد: اگر من میزبان بودم و ایشان میهمان، من باید هماهنگی ها را انجام می‌دادم چرا اطلاعی ندادند و اینجانب تاکنون به هیچ کس بی احترامی نکرده و در اکثریت مراسم ها حضور داشته ام.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 تیر 1401 - 8:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اصلا یکی نیست بگه رئیس هیات فوتبال استان شدن فقط به خاطر پول سنگ آهن بوده و حالا هم آقای مهندس شفیع شده رئیس هیات فوتبال بافق شاید هرگز هم پا زیر توپ نزده مهم نیست پول مهمه

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 تیر 1401 - 12:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آدمایی که میخان جو یه شهر رو به هم بریزن و خودشون از سر خود اجازه به خودشون میدن هر کاری بکنن .وقتی یه بار اینجور آدمی رو از کار کنار بزنن حساب کار دستشون میادو دیگه جولان نمیدن یاد بگیرن نمیتونن همینجوری واسه یه شهر تصمیم بگیره بافق خودش بهترین ها رو داره شما که از شهر بافق رفتی و اصل و نصب گم گردی هستن بافقی های با تجربه که بتونن به شهر کمک کنن.یه مشت غریبه ریختن تو شهرمون و میتازن

عباس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 تیر 1401 - 8:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سنگ آهن جزء شرکت هایی است که به هییت های استان کمک نکرده البته قبلا به هییت فوتبال قم کمک هایی کرده
ثانیا استان بیش از ۳۰۰۰ هزار واحد تولیدی بزرگ داره و نیاز به پول سنگ آهن نداره سنگ آهن خرج همین که بافق رو ساپورت بکنه کفایت میکنه
حالا مثلا تا حالا که کمک نکردن فوتبال استان رو زمین مونده ؟
سوما پول خرج فوتبال استان بشه بهتره بره خرج پایتخت بشه بزرگوار
کاری که الان چادرملو با خرید یک تیم دسته یک انجام داد

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 تیر 1401 - 1:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حضور فرماندار نشون میده که مدیریتش صفره

You cannot copy content of this page