عیدی غدیری صندوق بازنشستگی فولاد به بافق

دسته: عمومی , مقالات
یک دیدگاه
جمعه - 31 تیر 1401

ایسنا/یزد تیتر زد: «ریل‌گذاری سنگ آهن مرکزی در بافق به سمت طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری»
عبارتی دل انگیز، نشاط آور و امیدبخش برای مردم بافقی که هنوز شور و هیجان جشن بزرگ غدیر ۱۴۰۱ در سالن آهنشهر با حضور یک خواننده مشهور برای سرگرم شدن را در سر دارند.

اما در مجمعی که در تهران شکل گرفت، مجتبی حمیدیان مدیرعامل تحمیلی به شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، از حاشیه سود ناخالص ۵۸ درصدی و رشد قابل توجه درآمد نسبت به سال ۱۳۹۹، سخن گفت و با اشاره به طرح های توسعه ای این شرکت از ساخت، توسعه و انتقال پست برق اختصاصی، شبکه انتقال فاضلاب شهری بافق، ایجاد کارخانه دو میلیون تنی کنسانتره، سرمایه‌گذاری در شرکت دشت یوز دره انجیر (معدن آریز)، ایجاد کارخانه آهن اسفنجی و جمع‌آوری و انتقال فاضلاب یزد سخن به میان آورد و مدعی شد: در گذشته موضوع توسعه و سرمایه گذاری تا حدودی مورد غفلت قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم در این دوره با حمایت سهامداران، سرمایه گذاری‌های ارزشمندی در زمینه توسعه شرکت و تکمیل زنجیره انجام دهیم.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سنگ اهن مرکزی ایران در خبر فوق، همچنین در این مجمع، سهامداران از اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به صورت قاطع حمایت کردند و میزان سود تقسیم شده هم با توجه به تاکید سهامداران مبنی بر حمایت از طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری، ۴۰ درصد از سود انباشته مصوب شد.(سود انباشته سود سال های متوالی و سال گذشته است که معمولا شرکت هایی که سرمایه گذاری را فراتر از حرف پیگیری می کنند به افزایش سرمایه تبدیل می کنند و بجای تقسیم آن بین سهامداران برای سرمایه گذاری از آن بهره می‌برند. از طرفی سود انباشته لزوما نقد نیست بلکه می تواند نقد بشود).
اما چند سوال را با همشهریان در میان بگذاریم هرچند شاید مسئولان امر، مردم بافق را در این جایگاه ندانند که پاسخ دهند :
۱- شرکت سنگ آهن مرکزی در مجمع تیرماه ۱۴۰۱، چه بقچه‌ای برای آینده شرکت و طرح های توسعه ای خود بست؟
۲- در این مجمع چه کسی بصورت دستوری خارج از سیاست توسعه‌ای و حمایتهای قاطع زبانی که فریاد میزند، ۴۰درصد سود انباشته را در دامن سهامدار گذاشت؟
۳- چه کسانی در محتوا و نوع برگزاری این مجمع خط دهی و زمینه سازی کردند و چه کسانی می توانستند جلوی این اتفاق ناگوار را بگیرند؟ آیا این وظیفه را فردی که هنوز دوماه از مشاور شدنش نمی گذرد و بسرعت برق تبدیل وضعیت گشته و از پرسنل دو ماهه چغارت است می تواند بردوش بکشد؟ فردی که در عین ناباوری دیگران و حتی خودش و در سکوت سوال برانگیز معدنکاران (در شرایطی که داوطلبین اشتغال در چغارت سالها پشت درب هستند) به یک سمت مهم شرکت منصوب گردیده است؟
۴- حمیدیان که تا حالا فقط شعار سرمایه گذاری در بافق داده از بزرگترین حامیش، عامریان که بیشتر به فکر تامین مالی صندوق است، چه تحفه ای هدیه آورده است؟
۵- اگر سکوت برخی از حامیان بافقی که تا دیروز و در زمان مدیریت قبلی مدام یقه جر می دادند و از هر کاهی کوه می ساختند و حامیان معنوی منفعت بگیر از حمیدیان و امضاکنندگان صورت جلسه ۲ دی ماه ۱۴۰۰ نشان از رضایت است که هیچ، خوش به غیرتشان؛ اگر نیست چه زمانی می خواهند از امضای خود حمایت کنند؟
۶- براستی صندوق بازنشستگی فولاد در مجمع تیرماه ۱۴۰۱ چه خاکی بر سر بافق و حیات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق ریخت؟
امضاء محفوظ


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 مرداد 1401 - 7:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فعلا اوضاع واحوال بر وفق مراد ایت الله زاده های هست که به صورت اتوبوس به شرکت امدن می باشد وفعلا هم کبک شان خروس می خواند وفقط پروژه حر درمانی روی اوردن وتا حالا هم در این پروژه موفق بودن چون همه مسئولین شهر از امام جمعه ونماینده وفرماندار وشورای شهر گرفته تا پرسنل معدن در رفته همه لال مونی گرفتن چون بعضی هاشون به نوعی سرشون تو اخره پست های مدیریتی ومعاونی رو بین اشنایان وایت الله زاده ها تقصیم میکنن وپست های خرکاری وعمله گی رو به بچه های بافق میدن بازهم به فکر شعر وحشی بافقی که این حرکت رو خوب توصیف کرد افتادم
اون گربه نازنازی وملوس بابا از ان تو این قوچ شاخ زن بابا از ان من

You cannot copy content of this page