اجرای ویژه برنامه شب شهادت امام رضا(ع) در حرم مطهر با حضور هیات‌های مذهبی یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 28 شهریور 1401

اجرای ویژه برنامه شب شهادت امام رضا(ع) در حرم مطهر با حضور هیات‌های مذهبی یزد
یزد_خبرنگار اطلاعات: حجت الاسلام نجیمی از برگزاری ویژه برنامه شب شهادت امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی به همت هیات‌های عزاداری استان یزد خبر داد.
وی از برگزاری تجمع هیات مذهبی استان یزد و عزاداری شب شهادت امام رضا(ع) در حرم مطهر خبر داد.

وی افزود: در دهه آخر ماه صفر و شهادت بین ۷۵ تا ۱۰۰ هیات یزدی در مشهد مقدس به عزاداری می پردازند و برنامه های مختلفی عزاداری را اجرا می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: به این مناسبت و همزمان با شهادت امام رضا(ع) ویژه برنامه صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی با حضور هیات های مذهبی یزد و مداحی، سخنرانی، قرائت قرآن و اجرای مجری یزدی برگزار می شود.
نجیمی بیان کرد: سایر استان ها نیز در این مسیر تلاش کرده اند ولی این افتخار نصیب ما یزدی ها شده است.
وی افزود: این مراسم دوشنبه چهارم مهرماه ساعت ۲۱ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود که کانون مداحان پیگیری مداحی و نوجه سرایی، شورای هیات مذهبی هماهنگی هیات ها و جامعه قاریان نیز حضور قاری برجسته یزدی و بین المللی را بر عهده دارند.
نجیمی با اشاره به برنامه های دهه آخر ماه صفر در استان نبز بیان کرد: این برنامه ها در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود که از هر کدام از آنها می تواند مقصدی برای گردشگری معنوی در استان باشد.
وی بیان کرد: برگزاری مراسم عزاداری روستای توت اردکان، نخل برداری علی آباد تفت، راهپیمایی ابرکوه، تجمع هیات های مذهبی اشکذر، تجمع مردم هامانه نیز از دیگر برنامه های ما در استان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد ادامه داد: ما در استان ۲۲۰۰ مسجد، ۱۳۵۰ هیات مذهبی، ۱۸۰۰ مداح دارای پرونده داریم که برنامه های مختلفی را برای این بخش ها داریم


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page