تقدیر از اعضای فعال انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان آیت الله شیخ محمد تقی بافقی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 30 شهریور 1401

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ طی مراسمی از سه تن از اعضای انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان آیت الله شیخ محمدتقی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، مدیر و معاونین آموزشگاه ،رئیس و‌ نایب رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه تقدیر شد.

میرجعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش خانواده بر اجرای امور آموزشی و تربیتی اظهار کرد : خانواده کوچک ترین و در عین حال قوی ترین مجموعه یک جامعه می باشد که تاثیر گذاری زیادی بر سه قطب مدرسه ،محله و جامعه دارد.

وی با بیان اینکه رسم تقدیر از اعضای انجمن در سال های اخیر به فراموشی سپرده شده است افزود : انجمن اولیا و مربیان میتواند کمک شایانی در تمام مسائل و مشکلات اعم از آموزشی ،ورزشی ،بهداشتی و … مدرسه داشته و بازوی توانمندی در برنامه های اجرایی یک مدرسه باشد .

میرجعفری ضمن اشاره به اجر و ثواب کار اعضای انجمن ادامه داد : تقدیر و تشکر از این عزیزان که بدون هیچ چشم داشتی برای پیشبرد اهداف آموزشگاه قدم می بردارند امری بسیار پسندیده و قابل ستایش می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خرسندی از این اتفاق افزود : اهمیت این موضوع یعنی برگزاری چنین مراسمی برای من آن قدر بالا می باشد که بر خود واجب دانستم علی‌رغم داشتن مشغله های فراوان به جهت برنامه‌های بازگشایی مدارس ، در این نشست حتماً شرکت کنم.

قائمی مدیر دبیرستان آیت الله شیخ محمدتقی انجمن اولیا و مربیان هر آموزشگاه را عامل تحرک و پویایی مدرسه دانست و افزود : بدون شک انجمن پویا و فعال می تواند تمام آموزشگاه را به تحرک و پویایی وادارد و به پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دانش آموزان کمک بسزایی داشته باشد.

قائمی انجمن اولیا و مربیان دوره‌های اخیر آموزشگاه را یکی از قوی ترین انجمن ها دانست و خاطر نشان کرد : اقدامات و پیگیری های انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه در سطح بسیار بالایی قرار دارد و به همین علت شاهد تغییر و تحولات عظیمی در وضع ظاهری و آموزشی بوده ایم.

وی با تشکر از اعضاء انجمن عنوان کرد: تغییرات صورت گرفته بیرونی و درونی آموزشگاه از جمله احداث زمین چمن مصنوعی ، تعویض درب های کلاس ها و تجهیز آموزشگاه نمونه ای از پیگیری های اعضاء انجمن می باشد.

در پایان به پاس قدردانی از زحمات سمانه عسگری ، لیلا شاهی  و فاطمه فرجیان که سه سال عضو فعال انجمن اولیا و مربیان این آموزشگاه بوده اند و به دلیل ارتقا مقطع تحصیلی فرزندان خود به متوسطه دوم در سال تحصیلی جدید ، عضو انجمن آموزشگاه نیستند ؛ با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از آن ها تقدیر به عمل آمد.

IMG-20220920-WA0116

 

 

IMG-20220920-WA0117

 

 

IMG-20220920-WA0123

 

 

IMG-20220920-WA0124


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page