برگزاری جلسه هم اندیشی در خصوص اراضی منابع طبیعی با حضور کارشناسان حقوقی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 مهر 1401

جلسه هم اندیشی پیرامون مسائل و موضوعات حقوقی با حضور مدیرکل و کارشناسان حقوقی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و رییس و دادستان دادگستری شهرستان بافق در محل هتل نیکان این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق، جلسه هم اندیشی کارشناسان حقوقی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد پیرامون مسائل و موضوعات حقوقی با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، رییس و دادستان دادگستری شهرستان بافق، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق، رییس اداره حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد و کارشناسان حقوقی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در محل هتل نیکان شهرستان بافق برگزار شد.
در ابتدای جلسه محبوبه معتمدنیا رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، به بررسی آسیب شناسی پیگیری پرونده های کیفری و هزینه های کارشناسی، بررسی آمار عملکرد سال ۱۴۰۱ و بررسی پرونده های حقوقی مفتوحه علی الخصوص پرونده های مطروحه در محدوده های تداخل به حوزه های راه و شهرسازی را مطرح نمود.
سپس مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد افزود: با اجرای کاداستر می توان ضریب حفاظتی در اراضی ملی استان را افزایش داد.
کمال کریمی خاطر نشان کرد: با اتمام کاداستر قطعاً شاهد کاهش چشمگیر دعاوی حقوقی در محاکم قضایی خواهیم بود.
در ادامه ایزدی رییس دادگستری شهرستان بافق از کارشناسان حقوقی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در حفاظت از انفال و بیت المال تشکر کرد.
در پایان این مراسم از زحمات چمران بهارلویی، دادستان شهرستان بافق تقدیر و تشکر شد.

photo_2022-10-02_08-47-18

 

photo_2022-10-02_08-47-13


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page