صورتجلسه دی ماه ۱۴۰۰ منطقی و شدنی است

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 مهر 1401
صورتجلسه دی ماه ۱۴۰۰ منطقی و شدنی است

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در پاسخ به خبرنگار «بافق فردا» در خصوص اینکه آیا جنابعالی به عنوان فردی که ذیل صورتجلسه دی ماه ۱۴۰۰ را امضا کرده اید به آن معتقد هستید و در رابطه با اجرایی شدن بندهای آن تلاش می کنید؟ گفت: موارد صورتجلسه منطقی،شدنی و در چارچوب قوانین شرکت و کشور است .

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در پاسخ به خبرنگار «بافق فردا» در خصوص اینکه آیا جنابعالی به عنوان فردی که ذیل صورتجلسه دی ماه ۱۴۰۰ را امضا کرده اید به آن معتقد هستید و در رابطه با اجرایی شدن بندهای آن تلاش می کنید؟ گفت: موارد صورتجلسه منطقی،شدنی و در چارچوب قوانین شرکت و کشور است .

مجتبی حمیدیان عنوان کرد: بخشی از این موارد اجرایی شده؛ البته برخی از موارد ابهاماتی دارد و می تواند جایگزین های بهتری داشته باشد .

وی با اشاره به اینکه هر صورتجلسه ای که نوشته و توسط مدیران مرتبط و غیره امضا شود الزام آور است تصریح کرد: این به معنای بی حد و حصر بودن اختیارات نیست؛ اعتقاد شخصی بنده این است که فرهنگ صورتجلسه نوشتن خوب است.

وی گفت: نگارش صورتجلسه یک نوع استراتژی است که هم در شرکت سنگ آهن مرکزی و هم مجموعه شهرستان بافق انجام شده است و آن استراتژی تفاهم و تمرکز بر منافع طرفین برای توسعه بافق است؛ به عنوان مثال استراتژی بنده در توسعه و آینده سنگ آهن مرکزی قبل از اینکه مبتنی بر صورتجلسه باشد مبتنی بر همدلی و متقاعد کردن است ؛ چرا که هم در فضای شرکت های خصوصی و هم در فضای شرکت های دولتی شاهد بودم بیشتر از اینکه الزام وجود داشته باشد اعتقاد به انجام کار است .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page