شروع بکار مجدد مرکز مشاوره شغلی کاریابی غیر دولتی مهرکویر بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 28 آبان 1401


همزمان با چهارمین روز از هفته کارآفرینی و در مراسمی با حضور صمیمی فرماندار شهرستان بافق و نوری شادکام رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رسما فعالیت تنها مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی شهرستان آغاز گردید .

درآئین افتتاحیه مرکز کاریابی ، صمیمی فرماندار شهرستان ضمن اشاره به وضعیت بازار کار شهرستان ، استفاده از تمام ظرفیت های قانونی برای کمک به تحقق اهداف کاریابی را خواستار و گفت جذب نیروی کار کارفرمائی های شهرستان از طریق مرکز کاریابی موجب کاهش نارضایتی مردمی خواهد شد.

در این مراسم نوری شادکام نیز ضمن بیان پاره ای از وظایف مراکز کاریابی گفت کاریابی پل ارتباطی کارجو و کارفرما ست وی همچنین گفت مرکز کاریابی باید با تهیه آمار جامع و کاملی از متقاضیان کار شهرستان ، نیاز سنجی امروز و آینده بازار کار شهرستان را هم باهماهنگی کارفرمایان انجام دهد. همچنین حامد روحانی مدیر جدید مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی مهرکویر بافق نیز خواستار حمایت و همراهی کارفرمایان و شرکت های منطقه و اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و فرمانداری از مرکز کاریابی گردید در این مراسم مجوز کاریابی به مدیریت جدید مرکز اعطا شد.

شروع بکار مجدد مرکز مشاوره شغلی کاریابی غیر دولتی مهرکویر بافق

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page