همه ظرفیت های بافق در کارآفرینی دیده شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 1 آذر 1401



همزمان با اخرین روز از هفته کارآفرینی که بنام کارافرینی و نواوری نام گذاری گردیده بود همایش کارفرینی توسط اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق با همکاری و مشارکت شرکت سنگ اهن مرکزی ایران _ بافق برگزار گردید.

علی اصغر نوری شادکام رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق در آغاز این همایش با اشاره به اینکه بهبود فضای کسب و کار و ترویج فرهنگ کارافرینی مهمترین اهداف این همایش می‌باشد اظهار داشت همواره باید در کنار توسعه صنایع جوار معدنی و ریلی ، توجه به ظرفیتهای مهم دیگر شهرستان در حوزه های صنایع دستی . گردشگری . کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی و باغی و صنایع تبدیلی و خدمات فنی و مهندسی را در نظر بگیریم.

وی افزود خوشبختانه دولت در سالهای اخیر با پرداخت تسهیلات به مشاغل خرد و خانگی و نیز صنایع کوچک به رونق اقتصادی کمک کرده است.
در ادامه حسین فلاح مدیر مرکز مشاوره و کارافرینی تمدن پویا ضمن اشاره به تعاریف و مفاهیمی از کار و کارآفرینی، داشتن ارتباط موثر برای ایجاد کسب و کار موفق را بسیار حائز اهمیت دانست.

مدیر مرکز مشاوره ای تمدن پویا ضمن اشاره به ابعاد زندگی یک کارآفرین که شامل کار، پول ،سلامتی،خانواده معنویت،بعد شخصی و بعد اجتماعی می‌باشد گفت یک کارآفرین موقعی موفق می شود که هفت مورد اشاره را در کنار هم‌ رشد و ارتقا ببخشد‌.

وی در نهایت با اعلام اینکه شناخت و آشنایی با بوم کسب و کار و زیست بوم اشتغال منطقه هم برای کارآفرینان و متولیان اشتغال و هم برای کارجویان موثر است گفت باید مباحث اشتغال و کارآفرینی همواره مورد عنایت دست اندر کاران اشتغال قرار گیرد و با آموزش، افراد را به سمت کار افرینی و ارزش آفرینی هدایت و توانمند نمود.

همه ظرفیت های بافق در کارآفرینی دیده شود

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page