استقبال دانشجویان بافقی از مستند ایکسونامی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 9 آذر 1401
استقبال دانشجویان بافقی از مستند ایکسونامی

مستند ایکسونامی ویژه دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق اکران شد.
مستند ایکسونامی ویژه دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق به همت امور فرهنگی دانشجویی و با همکاری کمیته جمعیت و خانواده فرمانداری شهرستان بافق اکران شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در ابتدای این برنامه با ارائه توضیحاتی درباره این مستند اظهار کرد: با تماشای این مستند متوجه خواهیم شد چگونه جامعه به شدت مذهبی آمریکا با باور‌های عمیق مسیحی در فرایند ۷۰ ساله به بهشت اباحه گری تبدیل و زمینه‌های انقلاب جنسی در آن فراهم می‌شود.

محمدعلی قاسم‌زاده بافقی ادامه داد: مستند ایکسونامی برای نسلی مفید است که در دو راهی آنچه در کشور اسلامی ارزش تعریف می‌شود با آنچه آمال و غایت کشور‌هایی است که عاری از ارزش‌های معنوی و انسانی شده‌اند دچار شبهه شده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس این مستند وقتی به دقت در جامعه آمریکا می‌نگریم متوجه می‌شویم طرح مباحثی درباره زن و آزادی بدون در نظر گرفتن پیوست الهی انسان به‌عنوان خلیفه خدا بر زمین، بازی در زمین دشمن قسم‌خورده بشر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بافق به دانشجویان پیشنهاد داد با دقت در مفاهیم طرح‌شده در این مستند با چشمانی باز نظاره‌گر جامعه‌ای باشند که در آن رنگ و بوی خدا و معنویت کاهش یافته و دستمایه قهقهه مستانه شیطان برای از بین بردن نسل انسان شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page