برگزاری سومين جلسه شورای هماهنگي و اطلاع رساني اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق در سالجاري

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 13 آذر 1401
برگزاری سومين جلسه شورای هماهنگي و اطلاع رساني اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق در سالجاري



سومين جلسه شورای هماهنگي و اطلاع رساني اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق در سالجاري با حضور رييس و كارمندان اين اداره در محل دفتر رياست برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره منابع طبيعي و آبخيزداري بافق، سومين جلسه شورای هماهنگي و اطلاع رساني اين اداره با حضور رييس و کلیه پرسنل به منظور تبادل و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات، بهبود و تسریع در روند امور فعالیت¬های اداری در سال جاری در محل دفتر ریاست اداره منابع طبیعی و آبخيزداري تشکیل گردید.
در ابتدا كارمندان اداره به بيان ارائه پيشنهادات پرداختند سپس رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق ضمن تقدیر و تشکر از همکاران براي بهبود عملکرد، انجام درست و به موقع وظایف واگذار شده، همکاری صمیمانه و تلاش مجدانه در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، افزود: اولویت کاری تمام پرسنل، حفاظت از اراضی ملی و دولتی می باشد و از کلیه پرسنل خواست که طرح تکریم ارباب رجوع را به جد رعایت کنند.
محبوبه معتمدنيا تصريح كرد: اين اداره پذيراي استفاده از اندیشه های نو و خلاقانه همكاران در راستای بهبود عملکرد مجموعه مي باشد.
در پايان معتمدنيا ضمن خواستار تعامل و همكاري بيش از پيش كاركنان، بر تمكيل شناسنامه هاي پروژه ها با توجه به اعزام قريب الوقوع هسته نظارت و ارزشيابي اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد براي بازديد از پروژه هاي تملك دارائيهاي سرمايه اي استاني، صندوق توسعه ملي و سفر رياست جمهور سال 1400 تأكيد كرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page