به داد کارخانه گندله سازی سه چاهون بافق برسید

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 14 آذر 1401
به داد کارخانه گندله سازی سه چاهون بافق برسید

رسیده به بافق فردا
سلام و عرض ادب خدمت مسئولین محترم شهر و استان بالاخص نماینده و استاندار محترم
همچنانکه مستحضرید کارخانه گندله سازی سه چاهون در یک وضعیت بحرانی به سر می برد. کارخانه ای که با سرمایه گذاری زیاد و پیگیری های طاقت فرسای مردم و مسئولین عمدتا بومی احداث شده و امید بود درآمد حاصل از فروش محصولاتش بابت احداث کارخانه هایی جهت تکمیل زنجیره فولاد استفاده شود.
متاسفانه در مدت زمان کمتر از دوساله راه اندازی کارخانه مدیریت آن دستخوش تغییرات چندین و چند باره با فواصل اندک بوده و هم اکنون نیز بخاطر حاشیه سازی هایی بدون مدیر می باشد، که این عدم ثبات مدیریتی ضربات جبران ناپذیری به بار آورده است. تعطیلی های مکرر و خرابی گسترده تجهیزات این کارخانه مدرن گواه این حرف است.که البته می توان گفت اصلی ترین دلیل این امر ضعف در مدیریت کلان شرکت می باشد.
مطمئنا تنها کسی که از این وضعیت بحرانی و آب گل آلود سود می برد، شرکت … است که در خلال این بی ثباتی ها به کسب درآمد هر چه بیشتر، بدون توجه و مراقبت کافی از تجهیزات، می پردازد.در حالی که عمده کارهای اجرایی بر دوش نیروهای کارفرما بوده و این شرکت

حتی حاضر به بکارگیری چند نیروی با تجربه نیست.

و با تعداد محدودی نیروی عمدتا رانده شده از کارخانه های گندله سازی اردکان و همدان بهره برداری می کند و خروجی آن آسیب رساندن های پی در پی به این کارخانه مدرن بوده است. شاید سوال شود دستگاه نظارت چه می کند؟ باید گفت در بهترین حالت فقط نگاه.
لذا از شما مسئولین بزرگوار درخواست می گردد حالا که مدیران مجموعه سنگ آهن به فکر این سرمایه شهرستان نیستند شما ورود کرده و با حساسیت بیشتری پیگیر سر و سامان دادن به آن باشیدر.

با این روند عاقبتی بهتر از کارخانه آگلومراسیون در انتظار گندله سازی نخواهد بود.
با آرزوی رفع مشکلات و توسعه شرکت سنگ آهن


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۹۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page