سوت پایان مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۲

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 1 بهمن 1401
سوت پایان مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۲


۵۵۱ داوطلب بافقی برای تصاحب کرسی دانشگاه های کشور در مرحله اول کنکور ۱۴۰۲ با سایر داوطلبان به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق؛ مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در بافق نیز همزمان با سراسر کشور روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه در قالب ۵ گروه آزمایشی در محل دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار گردید.

سید جواد میرجعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن اشاره به متفاوت بودن نحوه برگزاری کنکور امسال خاطرنشان کرد: مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در شهرستان بافق همزمان با سراسر کشور ۲۹ و ۳۰ دی ماه و در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در محل دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.

وی با بیان اینکه در استان یزد ۱۳ هزار داوطلب در مرحله اول کنکور شرکت نموده اند ، ادامه داد : ۵۵۱ داوطلبان بافقی در ۵ گروه آزمایشی برای نشستن بر کرسی های دانشگاه های کشور به رقابت با سایر داوطلبین کشور می پردازند که در جدول زیر تعداد داوطلبین هررشته وبه تفکیک جنسیت عنوان شده است.

میرجعفری اعلام نتایج اولیه داوطلبان کنکور دی ماه را نیمه دوم اسفندماه امسال بیان کرد و افزود: گروه آزمایشی علوم تجربی و علوم انسانی بافقی با ۱۷۵ داوطلب بالاترین تعداد شرکت کننده و گروه آزمایشی هنر با ۳۶ داوطلب کمترین تعداد شرکت کننده را در شهرستان بافق داشتند.

وی یکی از اهداف برگزاری کنکور دو مرحله ای را کاهش استرس داوطلبان و خانواده ها دانست و اظهار داشت:مهم ترین تغییر کنکور امسال حذف دروس عمومی آزمون و همچنین برگزاری آن در دو نوبت است که داوطلب مختار است در یک یا هر دو نوبت کنکور شرکت کند که سازمان سنجش بالاترین نمره کسب شده را برای او لحاظ خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن دعای خیر و آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور سراسری از تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان به عنوان متولی برگزاری این آزمون سرنوشت ساز تقدیر و تشکر نمود.

نام رشته……. ….. زن ……… .. مرد
علوم تجربی …… ۱۱۷……….. ۵۸
علوم انسانی …. ۱۴۹ ………… ۲۶
ریاضی …………. ۴۳ …………. ۸۱
زبان خارجی…….. ۳۰………….. ۱۱
هنر …………….. ۲۹ …………. ۷


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page