شهدا ستاره نبودند، ستاره شدند

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
جمعه - 15 اردیبهشت 1402

 

دکتر حسن باخرد، راوی دفاع مقدس در هجدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و ۸ شهید دانشجوی شهرستان بافق که در مسجد حضرت ولیعصر عجل الله واحد بافق برگزار شد، با بیان اینکه نباید فکر کنیم شهدا انسانهایی خاص و تافته جدابافته از دیگر مردم بودند گفت : شهدا ستاره نبودند بلکه ستاره شدند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود:  الگو پذیری شهدا از بهترین های زمان خودشان و تبعیت از حضرت امام و قرار گرفتن در محیط خدایی جبهه باعث شد افراد عادی راه صد ساله را یک شبه طی کنند.

دکتر حسن باخرد با نشان دادن تمثال تعدادی از شهدا و ذکر خاطره از زندگی دوران نوجوانی و جوانی ایشان، رمز سعادت و شهادت را دلدادگی قلبی با امام و ولایت دانست.

مادر شهید مدافع حرم محمد حسین محمد خانی، دیگر سخنران هجدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و ۸ شهید دانشجوی شهرستان بافق نیز در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: شهید محمد خانی قبل از پیوستن به سپاه به خاطر دغدغه ای که نسبت به انقلاب و نظام اسلامی داشت پیوسته در عرصه های کار جهادی فعال بود.

دکتر مهدی اشرفی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به میهمانان مراسم شهدا با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بافق این افتخار را دارد که از سال ۱۳۸۴ میزبان سه شهید گمنام و خوشنام باشد گفت : بی شک آنچه امروز داریم به برکت ایثار شهدا و خانواده ایشان است.

برپایی غرفه شهدا، توزیع پوستر مزین به معراج شهدای دانشگاه و اجرای روضه تصویری از دیگر برنامه این یادواره شهدا بود.

 

 

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page