اعتراض رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بافق به عملکرد نامناسب سرپرست فرمانداری در قبال روستاهای بافق

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 اردیبهشت 1402

پیگیری ۵۰ روزه شورای بخش مرکزی در خصوص برگزاری جلسه با سرپرست فرمانداری شهرستان بافق بی پاسخ مانده است.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بافق در جلسه ای که با حضور روسای شورای بخش مرکزی در محل سالن آیت الله شیخ محمدتقی برگزار شد با ابراز گلایه شدید گفت:پیگیری ۵۰ روزه شورای بخش مرکزی در خصوص برگزاری جلسه با سرپرست فرمانداری شهرستان بافق بی پاسخ مانده است.

کاظم زریگانی با بیان اینکه بخش مرکزی به دلیل نداشتن بخشدار، بخش مرکزی نیست!! خاطر نشان کرد: روستاها، روستاهای شهرستان بافق هستند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص انتخاب بخشدار از زمانی که حسینی بخشدار سابق بودند و نبودند چندین مرتبه پیگیری انجام شده است عنوان کرد: آقای حسینی با توجه به اینکه در بخشداری حضور نداشتند باز هم برای اینکه کار مردم به عقب نیفتد امضای نامه ها را می زدند.

وی با بیان اینکه استاندار، با توجه مشکل خانوادگی بخشدار سابق درخواست استعفا را دو ماه قبل مورد موافقت قرار داد تصریح کرد:تاکنون فرد جدیدی جایگزین نشده است.

زریگانی ادامه داد:در حال حاضر هم هفته ای دو یا سه مرتبه موضوع تعیین بخشدار با فرماندار، معاونت های فرماندار و حراست پیگیری شده است.

رییس شورای بخش مرکزی شهرستان بافق با بیان اینکه تعداد نیروهای جوان و بومی کم نیستند عنوان کرد:زمانی که خدابخشی بخشدار شد؛واکنش هایی به وجود آمد اما او از دل روستا بود و درد و دل روستائیان را به خوبی متوجه می شد و باید گفت به نظر من بخشدار موفقی بوده است.

زریگانی در پایان بیان کرد: از فرماندار خواسته شد تا جلسه ای با شورای بخش مرکزی داشته باشد اما وی گفت تا بخشدار نباشد در جلسه حضور پیدا نمی کنم‌.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page