برگزاری نخستین نمایشگاه کسب و کارهای کوچک در کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
شنبه - 23 اردیبهشت 1402

در راستای گسترش خدمات کتابخانه ها ی عمومی به جامعه برگزار شد؛

نخستین نمایشگاه کسب و کارهای کوچک در کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق؛ محمد محسن رفیعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد به همراه شبنم منصوری نماینده دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه های عمومی کشور ،علی اصغر رنجبر،رئیس شورای اسلامی شهر بافق و جمعی از همکاران خود در راستای بهبود و گسترش خدمات کتابخانه‌ها به جامعه از نمایشگاه‌ کسب و کارهای محلی در کتابخانه‌ عمومی محمد مفیدی بافق بازدید کرد.

 محمد محسن رفیعی در بازدید از نمایشگاه کسب و کارهای کوچک شهرستان بافق ضمن اشاره به جایگاه و ظرفیت‌ کتابخانه‌های عمومی برای ارائه خدمات در حوزه کسب‌وکار گفت: کتابخانه‌های عمومی دارای ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند خدمات مؤثری به کسب‌وکارهای کوچک ارائه کنند و هیچ مرکزی به اندازه کتابخانه های عمومی، نمی تواند شناخت خوبی از وضعیت محیط و منطقه خود داشته باشد.

رفیعی با اشاره به نوپا بودن این رویکرد بر لزوم انجام پژوهش‌های علمی و عملی در این مسیر تاکید کرد و افزود: با برگزاری همایش بین المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» در مهر ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد، نقاط قوت و ضعف و همچنین چالش‌های پیش روی این رویکرد شناسایی خواهد شد.

“شبنم منصوری”نماینده دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه های کشور نیز ضمن بازدید از نمایشگاه گفت: در حال حاضر رویکرد کتابخانه‌های عمومی تغییر کرده و به پایگاه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند که در همین راستا بخشی از این عملکرد، ایجاد فضای رونق بخشی به کسب و کارهای کوچک و دانش‌بنیان است.

گفتنی است “محمد محسن رفیعی” ضمن بازدید از نمایشگاه کسب و کارهای شهرستان بافق از “کتابخانه شهید بهشتی” و “کتابخانه امیر کبیر” این شهرستان به صورت سرزده بازدید نمود و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کتابخانه ها قرار گرفت و جهت حل آنها قول مساعد پیگیری داد.

 

 

 

 

 

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page