برای کارآفرینی زنان در بافق برنامه داریم

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 اردیبهشت 1402

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در نشست با کارکنان واحد بافق اعلام کرد:

 

برای کارآفرینی زنان در بافق برنامه داریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد پس از بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در جمع کارکنان و اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی با بیان اینکه بزودی با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، مرکز نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق آغاز به کار می کند گفت: برای کارآفرینی در بافق خصوصا برای بانوان بافقی برنامه داریم.

دکتر محمد رضا دهقانی اشکذری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ضمن آموزش علم، مهارت آموزی را در دستور کار خود قرار داده و با انعقاد تفاهمنامه های مختلف و تشکیل دوره های فنی و عملی  در راستای توانمندسازی نسل جوان گام بر می دارد.

وی با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد امروز ۲۲ هزار عضو فعال اعم از دانشجو، دانش آموز، استاد، معلم و کارمند دارد گفت: در حالی که دولت به ازای هر فرد ۶۵ میلیون تومان برای آموزش در سال هزینه می کند، دانشگاه آزاد اسلامی توانسته فقط با۱۰ میلیون تومان این مسؤلیت خطیر را به انجام برساند.

دهقانی اشکذری با بیان اینکه سیاست دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ وجه تعطیلی واحدهای دانشگاهی نیست گفت: ما در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش جذب دانشجو داشتیم در حالی که در برخی موارد شاهد تلاش دولت برای تعطیل کردن برخی از واحدهای دانشگاه آزاد بوده ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ادامه داد: امروز دولت بزرگترین رقیب دانشگاه آزاد اسلامی است مثلاً رشته های جدید زیادی به پردیس‌های دانشگاه های دولتی داده اما به دانشگاه آزاد اسلامی رشته چندانی نداده است.

دکتر دهقانی اموال واحد‌های دانشگاهی را با وجود ملکیت استانی جزو دارایی خود واحد دانست و از کارکنان دانشگاه خواست برای تبدیل به احسن امکانات بلااستفاده در برخی واحدهای دانشگاهی طرح و برنامه داشته باشند.

وی خاطر نشان ساخت بنده معتقدم بالاترین سرمایه دانشگاه نیروی انسانی آن است که علی رغم سختی های مالی و مشکلات معیشتی با روحیه و امید در حال خدمت  و پاسخگویی و به دانشجویان و دانشگاه هستند.

لازم به ذکر است دکتر دهقانی به همراه معاون هماهنگی استان و مدیر امور اداری واحد یزد در سفر یک روزه به بافق پس از ادای احترام به مقام شهدای گمنام دانشگاه، از مدارس سما، پروژه های در دست اقدام در زمینه درآمد غیرشهریه ای ، مرکز در حال احداث کارآفرینی، نخیلات و زمین های مزروعی پسته این واحد دانشگاهی بازدید کرد و پس از نشست صمیمی با کارکنان و اعضای هیات علمی در جلسه هیات رئیسه واحد بافق شرکت کرد.

حسن ختام سفر و بازدید یک روزه دکتر دهقانی در بافق دیدار با مادر شهید دانشجو ، محمد برزگری بافقی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page