با تأسیس مؤسسه مطبوعاتی «باران امید» موافقت شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 6 خرداد 1402
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی:
با تأسیس مؤسسه مطبوعاتی «باران امید» موافقت شد
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از موافقت با تأسیس مؤسسه مطبوعاتی «باران امید» خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی مؤسسه مطبوعاتی باران امید؛ ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابلاغ موافقت اصولی این مؤسسه با مدیرمسئولی مهدی آخوندی خبر داد.
در این ابلاغ مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی آمده است: به استناد مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ هیئت رسیدگی به امور موسسات مطبوعاتی، با تاسیس موسسه مطبوعاتی «باران امید» با مدیرمسئولی جناب آقای مهدی آخوندی موافقت گردید.
شمسایی در این ابلاغ آورده است: مقتضی است بر اساس بند ۱۰ «مقررات عمومی» دستورالعمل تاسیس موسسات مطبوعاتی حداکثر ظرف مدت ۶ ماه از تاریخ صدور این موافقت اصولی، نسبت به انجام مراحل قانونی ثبت موسسه مطبوعاتی اقدام و اساسنامه ثبت شده و آگهی تاسیس موسسه مطبوعاتی را به دبیرخانه هیئت ارائه نمایید.
شایان ذکر است این موسسه: انتشار رسانه‌های عمومی، تخصصی، اختصاصی، اعم از مکتوب و الکترونیک یا نشریات داخلی؛ ارائه خدمات روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی و ارائه مشاوره رسانه‌ای به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی؛ برگزاری دوره‌های آموزش آزاد کوتاه مدت رسانه‌ای؛ اخذ نمایندگی از مؤسسات و رسانه‌های داخلی و ارائه خدمات فنی هنری از قبیل فعالیت‌های مطبوعاتی، رسانه‌ای، تولید محتوا و تبلیغات را در دستورکار فعالیت خود دارد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page