اخلاص و معنويت يك بسيجي، يك خصوصيت عمده است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 دی 1391

فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج با فرماندار بافق دیدار کردند

فرماندار بافق :اخلاص و معنويت يك بسيجي، يك خصوصيت عمده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، فرماندار بافق در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق و پرسنل این ناحیه با تبریک حماسه نهم دی اظهار داشت : حماسه نهم دی همیشه برای ملت ایران یوم الله است و تا ظهور امام زمان (عج) این حضور ماندگار خواهند ماند.

وی با اشاره به دستاوردهای روز بصیریت خاطر نشان کرد: حماسه نهم دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستادند.

“مهدی خاوری ” با تاکید بر اصل ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه انقلاب گفت: مردم ایران در طی سال های انقلاب ، جایگاه والا و نقش کلیدی ولی فقیه را در هدایت سکان انقلاب در توفان های مهیب بارها تجربه کرده اند.

خاوری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بسیج و سپاه یک بحث عمده و بزرگی است افزود : افتخار من این است که خود بسیجی هستم و برای توسعه شهرستان بافق به تفکر و تعقل بسیجیان نخبه و کارآمد نیازمندیم.

فرماندار بافق بسیج و سپاه را ادامه دهنده را شهدا خواند و تصریح کرد : سپردن برخی کارهای کشور به بسیج سهولت در اجرای آن است .

خاوری با اشاره به اخلاص و معنویت بسیجی گفت: اخلاص و معنويت بسيجي و ارتباط با خدا در يك بسيجي، يك خصوصيت عمده است.

وی نگاه به بافق را یک نگاه توسعه همه جانبه یاد کرد و افزود: ان شاا… به کمک مردم و همفکری ایشان توسعه ای پایدار برای بافق رقم بزنیم چون بافق سرمایه انسانی وافری دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در ابتدای این دیدار با گرامیداشت حماسه غرور آفرین نهم دی و دست بیعت مردم با رهبری گفت: همه دنیا دست به دست هم داده بودند تا در فتنه 88 نظام ایران را از بین ببرند که ملت ایران با رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت ازاین جریان پیروز و سربلند بیرون آمدند.

سرهنگ بمانعلی باقیان با اشاره به فعالیتهای بسیج در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت : دربخش فرهنگی طرح حقله های صالحین را با وجود 400 حلقه در سطح شهرستان در حال فعالیت هستیم .

باقیان به پروژه های در دست اقدام و اجرای در شهرستان بافق خبر داد و افزود : در حال حاضر چندین سالن سرپوشیده من جمله سالن تیراندازی ، سالن 9 دی و سالن ورزشی در مجموعه ناحیه مقاومت در حال ساخت می باشد که امیدواریم در سال آینده این پروژه ها به بهره برداری برسد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ، اصل محور بسیج را ولایت محوری و بصیرت یاد کرد و تصریح کرد : بسيج حركتي است كه جنبۀ خودجوش و مردمي دارد و براي اين كه فرد يا گروهي بتوانند به صورت داوطلب و خودجوش به جهاد يا به نصرت ولايت يا اولياي دين بپردازند، بايد آگاهي و بصيرت داشته باشند.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه بافق با اشاره به خصویات بارز مردم ولایی بافق گفت : ملت شهید پرور بافق با توجه به داشتن ذخایر معدنی وافر ، قناعت و مهربانی که در این مردم  است ، بی مهری زیاد دیدن و طعم عدالت نچشیدند.

حجت الاسلام شاکری با تاکید بر محرومیت زدایی شهرستان بافق خواستار عدالت در این خطه از استان شد و گفت: مرتفع نمودن خواسته هایی چون احداث بزرگراه ، گاز ، امور رفاهی ، بهداشت و درمان و راه اندازی فرستنده دیجیتال می تواند تحول عظیم در این شهر دید ، مردم بافق منتظر عدالت هستند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page