آموزش و پرورش مهمترین ارگان در برنامه راهبردی کشور است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 4 بهمن 1391
نشست فرماندار با مدیران آموزشگاههای شهرستان بافق
مهدی خاوری : آموزش و پرورش مهمترین ارگان در برنامه راهبردی کشور است
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، فرماندار بافق در جمع مدیران آموزشگاههای شهرستان که با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بافق برگزار شد با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) ، هفته مشارکت و شورای آموزش و پرورش اظهار داشت : آموزش و پرورش نقش مهمی در رشد و بالندگی جامعه دارد.

“مهدی خاوری” با بیان اینکه امروز سرنوشت بچه های ما در دستان افکار قدرتمند شما می باشد و با توجه به اینکه ما درجامعه ای هستیم که مورد هجمه های زیاد هستیم ، لازمه موفقیت شما در امر آموزش وپرورش، تقویت ارتباط میان اولیاء و مربیان می باشد.

وی یکی از مهمترین ارگانها در حرکت و آینده ی کشور را آموزش و پرورش خواند و افزود: بخش ستادی آموزش و پرورش راهبردی و دارای جایگاه ویژه و حساس می باشد.

خاوری حرکت با برنامه را در این اداره مهم تلقی نمود و گفت: برنامه داریم انشاا… برای افق بافق 1404 برنامه تدوین کنیم که یکی از امتیازها و بخش اصلی ما در این برنامه راهبردی حوزه آموزش و پرورش و زیر مجموعه آن می باشد که باید از استعدادهای موجود این مجموعه جهت پیشرفت علمی و فرهنگی بافق استفاده کرد.

عدالت آموزشی ،قوی تر شدن شورای آموزش و پرورش ، توجه به ارتقاء مدیران و معلمان در همه ی ابعاد ، نخبه پروری و نگاه به نخبگان از جمله مباحثی بود که فرماندار بافق در این نشست ارائه کرد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page