بیانیه مجمع طلاب بافقی مقیم شهر مقدس قم در تقدیر از شرکت مردم در انتخابات

دسته: سیاسی
۳ دیدگاه
جمعه - 19 اسفند 1390

بسم‌الله‌ الرحمن‌الرحیم

 سلام و درود خدا بر شما ملت قهرمان که با حضور اکثریت خود در انتخابات ،دعوت امام خویش را لبیک گفتید.

 مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان بافق؛

حال كه به لطف الهی و عنایات حضرت بقیه ‌الله ‌الاعظم ارواحنا فداه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگیر و مسئولانه شما مردم عزیزدر مرحله اول به پایان رسیده و نتایج آن اعلام گردیده است، بر خود وظیفه می دانیم تشكرات صمیمانه خود را نثار شما مردم رشید ، هوشیار و عظیم الشأن كرده ، بخاطر رشد و آگاهی و همت و وقت شناسی شما مردم فهیم، جُبّه سپاس به درگاه خداوند متعال بساییم.

حماسه آفرینی شما مردم  دارالولایه و دارالعلم بافق در این انتخابات همچون گذشته سیلی محکمی بود که بر صورت یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب فرو آمد تا نشان دهد که این ملت همچنان بر سر پیمان خود با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام، همچون کوه، محکم و استوار ایستاده  و با اطاعت و فرمانبری از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در مسیر اعتلای ایران اسلامی و ایستادگی در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

مشارکت چشم‌گیر و گسترده و حضور حماسی و عزتمندانه شما پای صندوق‌های رای، در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشانه بصیرت و استقامت در راه و مکتب حضرت امام (ره) و  لبیک و پاسخ خالصانه خود به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران است.

این حضور عظیم مردمی در مسئله ای كه به سرنوشت كشور ارتباط می یابد و نقشی حیاتی در آینده ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعی بود كه شما مردم فهیم همگام با ملت ایران به دسیسه های دشمنان داد و نقشه های آنان رابرای ایجاد محیط یأس آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی تا مدتها خنثی كرد.

شما مردم آگاه و مؤمن با حضور بی سابقه خود در انتخابات، همه ی تلاش خباثت آلود دشمنان را خنثی كردید و به همه فهماندید كه مردم ولایتمدار شهرستان بافق ،گرچه پیوسته خواهان حقوق حقه خود  بوده و هستند و آن را رو در رویی با نظام نمی دانند لکن همچنان هوشیار و در صحنه و آماده دفاع از دستاوردهای عظیم چندین ساله خود و پاسداری از خون شهدای عزیز هستند.

حماسه‌ای که شما مردم بصیر و آگاه با حضور بیش از 90 درصدی در روز 12 اسفند آفریدید، تجربه شیرین استقامت، همراه با صبر و بصیرت را رساتر از همیشه طنین انداز کرد و پیام وفاداری شما مردم شریف به اسلام عزیز و اصل ولایت فقیه را به همراه داشت.

خجسته باد این پیروزی بزرگ ،بر شما مردم شریف ، ولائی و همیشه در صحنه و بر رهبر بصیر و فرزانه  انقلاب اسلامی ایران.

مجمع طلاب بافقی مقیم شهر مقدس قم بار دیگر این پیروزی بزرگ را به همه شما مردم عزیز وامام جمعه محترم شهرستان و فرماندار خدوم و تمامی مسئولین محترم شهرستان و به عزیزان برگزار کننده این امر خطیر و نامزد هایی که با تبلیغات سالم در بالا بردن مشارکت مردم سهیم بودند ، تبریک و تهنیت گفته و مراتب قدردانی خود را به همه شما عزیزان اعلام میدارد.

شایان ذکر است گرچه مرحله اول انتخابات در این حوزه انتخابیه به پایان رسیده است اما هنوز تکلیف الهی و سیاسی شرکت در انتخابات به طور کامل ادا نشده است که ان شاء الله با شرکت پر شور تر و گسترده تر در مرحله دوم ، امید باقی مانده دشمنان نظام را نا امید کرده و اسباب رضایت مندی امام خود ،حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه را فراهم سازیم .

از خداوند متعال فضل و رحمت و برکت و توفیقات روز افزون الهی را برای شما مردم همیشه در صحنه خواهانیم .

والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین

مجمع طلاب بافقی مقیم شهر مقدس قم

15/12/1390

……………………………..

بافق فردا:

با سلام و تشکر از مجمع طلاب بافقی مقیم قم به خاطر ارسال این بیانیه،پایگاه خبری تحلیلی بافق فردا آمادگی خود را برای درج فعالیتهای آن مجمع و مطالب ارزنده فرهنگی – مذهبی طلاب محترم مقیم قم،بافق و دیگر شهرهای میهن اسلامیمان ایران، اعلام می دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
دانشجو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 19 اسفند 1390 - 8:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام کاش به جای این تقدیرها فکری برای مساجد بافق می کردن که روحانی ندارد و هیچکس جوابگو نیست . این دوره زمونه عکس قدیما شده نمازگزار بسایر و روحانی نادر .

نداي بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 21 اسفند 1390 - 12:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقايون مثلا مسئول مسجد برزگ محله حجت يكي روحاني درخور درجه و رتبه خودش توي شهرستان نداره جايي كه قبلا آقاي ميرغني زاده نماز ميخوندن.

    مجید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 اسفند 1390 - 4:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    سلام
    دوستایی که این نظر رو نوشتن کاش از مامردم محله سوال میکردن, اون موقعی هم که نماز جماعت برگزار بود هیچکس شرکت نمیکردو فقط تعداد اندکی در نماز شرکت میکردیم .البته این وظیفه روحانی ها رو کمتر نمیکنه

You cannot copy content of this page