50 تن میوه طرح تنظیم بازار از امروز توزیع می شود

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 21 اسفند 1390

رئیس اداره صنعت و تجارت در زمینه طرح های کنترل و نظارت نوروزی گفت: در دو قسمت مبحث کنترل بازار و طرح نظارتی را داشتیم، ابتدا جلسات و دستور العمل هایی با اصناف و مجموعه های مرتبط داشتیم و از طریق رسانه ها و جراید و نشریات محلی اطلاع رسانی لازم را نمودیم.

 و ی ادامه داد:در ایام تعطیلات نوروزی هم کشیک هایی برای نیازهای خدماتی چون آپاراتی و تعمیرگاه و غیره تدارک دیده شده است و همزمان همکاران بصورت کشیک برای پاسخ گویی به شماره 124 در اداره حضور میابند.

قاسم توکلی خاطرنشان کرد: توزیع پنجاه تن میوه طرح تنظیم بازار و مرغ منجمد با قیمت مصوب از جمله برخی تمهیدات اندیشیده شده برای کنترل بازار در روزهای پایانی سال است. وی در ادمه عنوان کرد: مقدار 31 تن برنج هندی نیز خریداری گردیده به  محض تحویل در واحدهای صنفی و تعاونی ها عرضه می شود.

وی در پاسخ به سوال نظارت بربازار، تصریح کرد: البته در سالهای اخیر به نوعی بخشی از کار کنترل و نظارت را به مجامع امورصنفی تفویض اختیار کردیم ولی بطور همزمان نظارتهایی را اعمال می کنیم.

 وی ادامه داد: اولویت مبارزه با کالای غیرمجاز و قاچاق را در حال حاضر در مبحث تلفن همراه در دستور کار داریم و در طرحی با نام شبنم، جمع آوری تلفن های همراه بدون بارکد و قاچاق از مغازه ها صورت می گیرد.

قاسم توکلی یادآوری کرد: برخی می خواهند مسایلی را در مورد بازار به مردم القاء کنند و قطعا اطمینان میدهیم ذخیره کالاهای مورد نیاز موجود است و در زمانهای لازم ارایه می شود.

وی اضافه نمود: البته در برخی مواقع به دلیل ناهماهنگی با مشکلاتی مواجه می شویم ولی با همکاری و تعامل  قطعا قابل حل است و این صحیح نیست که به مردم القا بحران در مسایل اقتصادی شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page