تودیع و معارفه معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 21 اسفند 1390

     مراسم تودیع و معارفه معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در محل سالن کنفرانس دانشکده فنی و مهندسی ، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، که در حضور معاونین، مدیران ، اساتید و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه برگزار شد، حسینعلی لازمی رییس دانشگاه، طی سخنانی با تشکر از خدمات و زحمات علیرضا فرجامی در دوران تصدی مسئولیت و برشمردن خصوصیات اخلاقی ایشان، رسیدن واحد به این مرحله را مرهون تلاش همه دستندرکاران از ابتدای تاسیس دانشگاه دانست و همه را به همدلی و کار بیشتر و ایجاد رضایتمندی در دانشجویان فرا خوانده و برای عباس فتاحی به عنوان معاون دانشجویی جدید دانشگاه، آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه،علیرضا فرجامی از همه همکاران خود در دوره مسئولیتش تشکر نموده و با ارائه گزارش مختصری از فعالیت های صورت گرفته در زمان مسئولیت ،آمادگی خویش را برای خدمت به دانشگاه مثل گذشته ابراز داشت.

فرجامی بهترین خاطره خود در 9 سال مسولیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق را پی گیری برای تدفین 3 شهید گمنام در دانشگاه عنوان و احیاء واحد مشاوره و راهنمایی  را از افتخارات خود در دوره معاونت دانشجویی برشمرد.

در پایان این مراسم نیز با اهداء لوح و هدیه از زحمات چندین ساله فرجامی، قدردانی شد.

شایان ذکر است علیرضا فرجامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق سمتهایی مانند:مسؤل دفتر فرهنگ اسلامی،دبیر شورای فرهنگی و معاونت دانشجویی واحد را به عهده داشته و هم اکنون علاوه بر تدریس در بافق دانشجوی دوره دکتری ادبیات فارسی دانشگاه باهنر کرمان می باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page