کمبود اعتبار و عدم همکاری مناسب پزشکان با موسسه نیلوفر بزرگترین مشکل این نهاد خیریه

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 14 تیر 1392

مدیر عامل موسسه خیریه نیلوفر بافق در گفت وگوبا خبرنگار « بافق فردا» گفت:به مناسبت ایام شعبان در موسسه خیریه نیلوفر مراسم جشنی برگزار شد ،مدعوین این جشن تمام اقشار شهرستان بودند و این مراسم که با خواندن دعای کمیل و مولودی همراه بود در پایان با صرف پذیرایی و شام به اتمام رسید و هزینه این جشن را تعدادی از کارکنان و خیرین پرداخت نموده اند.
سمتی، با بیان اینکه در این موسسه بیش از 50معلول ذهنی بالای 15 سال دختر وجود دارد گفت:در رابطه با بودجه قرارداد سازمان بهزیستی نسبت به هر معلول ماهیانه مبلغ اندکی میباشد و معمولا با کسری بودجه مواجه هستیم و از مردم متدین شهرستان خواست تا ما را در این امر خیر بیشتر از پیش یار ی برسانند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه پس از مساله مادی مشکل اصلی شما چیست. عنوان کرد:کمبود پزشک و عدم همکاری انان با این موسسه را بیان کرد وگفت: به طور مستمرروزانه پزشک عمومی باید معلولین را مورد معاینه قرار دهد که هنوز این امر تحقق نیافته است و از مسئولین مربوط خواست تا نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

محمد علی صادقی شادکام


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 15 تیر 1392 - 11:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قدر مصیبت آنکسی داند که به مصیبتی گرفتار آید قدر سلامتی خودمان را نمیدانیم حداقل کاری برای آنها بکنیم آقای ریئس بیمارستان .

You cannot copy content of this page