مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته فرهنگ رضوی در بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 تیر 1392

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، بهرام عبدالحسینی ظهر امروز در افتتاحیه هفته فرهنگ رضوی استان یزد در منزلگاه امام رضا(ع) در مسجد بیرون ابرکوه اظهار داشت: بعد از گذشت 10 سال از برگزاری جشنواره خوشنویسی رضوی و برای آن که بتوان برنامه‌های رضوی را به صورت همگانی و با حضور اقشار مختلف برگزار کرد، برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفت و نتیجه آن برگزاری هفته فرهنگ رضوی برای نخستین بار در تمامی شهرستان‌های استان یزد است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم روز ورود امام رضا(ع) به شهرستان به ابرکوه را به عنوان شروع هفته فرهنگ رضوی قرار دهیم و برنامه‌های منسجمی در این زمینه پایه ریزی شود.

عبدالحسینی با اشاره به اینکه بعد از افتتاحیه این هفته که امروز در ابرکوه برگزار می‌شود، در دیگر شهرستان‌ها نیز شاهد برنامه‌های متنوع فرهنگی خواهیم بود، گفت: شهرستان میبد در این هفته با برگزاری نمایشگاه عکس رضوی میزبان علاقمندان امام رضا(ع) است.

وی افزود: کارگاه خوشنویسی زنده با موضوع امام رضا(ع) نیز در شهرستان خاتم برگزار و برنامه چاووشی خوانی نیز در شهرستان مهریز برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: در شهرستان یزد نیز شب شعر رضوی همراه با تجلیل از خادمان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بهاباد نیز اجرای سرود و قصه گویی رضوی را شاهد خواهیم بود و نمایش خوانی و نمایشگاه عکس رضوی نیز از برنامه‌های شهرستان اردکان است و در شهرستان بافق نیز مسابقه کتابخوانی رضوی و مسابقه نقاشی نیز در شهرستان صدوق برگزار می‌شود.

عبدالحسینی اضافه کرد: هدف از برگزاری هفته فرهنگ رضوی، ترویج فرهنگ ناب رضوی است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page