مردم بافق این اطمینان را داشته باشند که کلیه مالیات های پرداختیشان در این شهرستان هزینه شده و همچنین عوارض ارزش افزوده دریافتی به شهرداری و دهیاری های شهرستان پرداخت می گردد.

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 18 تیر 1392
به گزارش «بافق فردا» صبح امروزدوشنبه؛ مدیرکل امورمالیاتی استان یزد به مناسبت هفته مالیات سفری به بافق داشت و با برخی مسئولین  این شهرستان دیدار کرد و  در اداره امورمالیاتی بافق به سوالات تنی چند از خبرنگاران پاسخ گفت.
IMG_6000000003561
سیدرضانوربخش، هدف از سفر به بافق را آشنایی با مشکلات مالیاتی شهرستان از نزدیک، بررسی و رفع مشکلات مالیاتی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری بیش از پیش با مردم دانست.
مدیرکل امورمالیاتی استان یزد با تشکر از همکاری خوب مردم بافق در ارایه اظهارنامه های مالیاتی، افزود: مردم بافق این اطمینان را داشته باشند که کلیه مالیات های پرداختیشان در این شهرستان هزینه شده و همچنین عوارض ارزش افزوده دریافتی به شهرداری و دهیاری های شهرستان پرداخت می گردد.
وی در زمینه جایگاه بافق از نظر پرداخت ارزش افزوده، گفت:  شهرستان بافق پس از شهرستان های اردکان و میبد در جایگاه سوم قرار دارد.
وی عمده ارزش افزوده دریافتی بافق را متعلق به شرکت سنگ آهن دانست و یادآور شد: شهرهای اردکان و میبد بدلیل وجود صنایع، منابع مالیاتی بیشتری دارد و در نتیجه از پرداخت بیشتری ارزش افزوده برخوردارند.
این مقام مسئول مالیاتی، با اشاره به برخی تمهیدات در نظر گرفته برای خوداظهاری و ارایه اظهارنامهای مالیاتی، اضافه کرد: مودیات مالیاتی برای بهره مند شدن از معافیت های مالیاتی باید اظهارنامه را در زمان مناسب تحویل دهند  و تاکید بنده ارایه اظهارنامه مالیاتی عملکرد الکترونیکی است تا بتوانند از شرایط تقسیطی پرداخت بهرمند شوند.
نوربخش، نقش رسانه در ایجاد فرهنگ مالیاتی را مهم دانست و یادآورشد: رسانه ها پل ارتباطی ما و مردم هستند و از این تعامل و همکاری آگاهی مناسبی از وظایفشان در خصوص مسایل مالیاتی پیدا نموده و در زمان مناسب نسبت به این موضوع اقدام می نمایند.
وی با اشاره به روند ارزش افزوده، افزود: هرساله یک درصد به رقم ارزش افزوده اضافه میگردد و  در آینده کلیه فعالین اقتصادی جزو این زنجیره مالیاتی قرار می گیرد.
رئیس امورمالیاتی یزد به مردم اطمینان خاطر داد: مالیات دریافتی به حساب کل سازمان مالیاتی واریز و سپس برای پرداخت هزینه ها به استان و یا شهرستان باز می گردد.
 

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page