مسئولان امنیتی با اخلالگران و بدحجابی برخورد کنند/ شورای نگهبان حافظ نظام است

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
۴ دیدگاه
شنبه - 22 تیر 1392

به گزارش خبرگزاری فارس در بافق، حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های نماز نخستین جمعه ماه مبارک رمضان با گرامیداشت فرا رسید این ماه بزرگ به ضرورت بهره‌گیری از فیوضات این ماه تاکید کرد و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، انسان به واسطه اینکه از بسیاری از لغزش‌ها و خطاها دوری می‌کند، به خداوند نزدیک‌تر است و همگان باید از فیوضات و برکات معنوی این ماه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه رمضان ماهی است که درب‌های رحمت و برکت خداوند به روی همگان گشوده می‌شود، افزود: ماه رمضان ماه خودسازی و پاک شدن از آلودگی‌هاست.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با تحلیل برخی از مسائل جهان اسلام و مشکلات مربوط به کشورهای اسلامی منطقه بیان داشت: امروز جهان اسلام با خطرات فراوانی روبه‌رو شده است و دشمنان اسلام امنیت برخی از کشورهای مسلمان را به خطر انداخته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ایران به برکت ولایت فقیه و وجود رهبری از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: کشور اسلامی ایران با وجود اینکه مشکلات اقتصادی، به واسطه نعمت ولی فقیه مردم در کمال آرامش و امنیت قرار دارد.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 26 تیرماه، سالروز تشکیل شورای نگهبان، به تشریح وظایف این شورا در کشور پرداخت و گفت: نظارت بر انتخابات و اجرای قانون و تائید صلاحیت‌های کاندیداها از مهم‌ترین وظایف شورای نگهبان است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های بزرگ این شورا در طول انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان و عوامل داخلی و خارجی آنان فشارهای زیادی به شورای نگهبان وارد کرده‌اند که به حول و قوه الهی، این شورا با تصمیم‌های سازنده و ارزنده خود در مقابل همه توطئه‌های آنان ایستادگی کرده است.

سلیمانی همچنین با گرامیداشت روز عفاف و حجاب گفت: کشف حجاب در دوران رضاشاه موجب شد تا قیام‌های بزرگی در سراسر کشور در اعتراض به این موضوع اتفاق بیفتند که مهم‌ترین آن قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و نظام برای بدحجاب کردن دختران و پسران جامعه برنامه ریزی کرده‌اند، تصریح کرد: برخی از حرکت‌های تحریک‌آمیز و بدحجابی در جامعه بر این موضوع تاکید دارد.

امام جمعه بافق با ابراز نارضایتی از برخی از حرکت‌های اخلالگران نظم و امنیت در سطح شهر بافق گفت: مسئولان امنیتی با بدحجابی و حرمت شکنی در سطح شهر برخورد کنند.

سلیمانی با انتقاد شدید از کارناوال‌های عروسی در بافق بیان داشت: دشمن در تلاش است با تهاجم فرهنگی به ویژه رواج بدحجابی در جامعه، بنیان خانواده اسلامی را متلاشی کند.

وی خطاب به خانواده‌ها گفت: مراقب جوانان و فرزندان خود باشید تا حرمت‌ها شکسته نشود و فساد اخلاقی هم پیش نیاید.

امام جمعه بافق همچنین وجود ماهواره‌ها را در خانواده ویرانگر دانست و افزود: دشمن از طریق این مسائل قصد دارد کانون خانواده‌ها را تخریب و فرهنگ ابتذال غرب را وارد زندگی مردم کند.

سلیمانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته بافق نیز با بررسی نقش اقتصاد در توسعه بالندگی جامعه گفت: جامعه‌ای پویا و بالنده است که در آن از سرمایه‌های اسلامی و الهی به خوبی استفاده شود.

وی با بیان برخی از دیدگاه‌های اسلام در زمینه اقتصاد و زندگی مردم افزود: کار و تلاش همراه با مدیریت و تخصص باعث ساماندهی زندگی انسان می‌شود که این موضوع جامعه‌ای فعال و پویا را به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه بافق، برنامه ریزی برای بهره‌گیری از سرمایه‌های جامعه را ضروری عنوان کرد و بیان داشت: مدیریت، تخصص، ابتکار و خلاقیت در زمینه شکوفایی اقتصاد و معیشت مردم، ضرورتی است که اگر به آن توجه نشود، امنیت اقتصادی مردم فراهم نمی‌شود.

بررسی تحولات مصر و دخالت بیگانگان در این کشور، تحلیل کودتای نوژه، تقدیر مجدد از خلق حماسه سیاسی مردم و حضور پرشور در انتخابات، بررسی حواث مهم تیرماه از جمله ترور مقام معظم رهبری، تقدیر و تجلیل از خدمات ارزنده دولت دهم و کارهای عمرانی این دولت و … از مهم‌ترین مسائلی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق به آن اشاره کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
منطقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 22 تیر 1392 - 10:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا حجاب مسئله ای مهم است اما باید فرهنگ سازی شود باید ارگانهای محترمی که دراین زمینه حقوق بگیر دولت هستند برنامه ریزی فرهنگی کنند ما دراین بافق متاسفانه چیزی که نمی بینیم برنامه فرهنگی از جانب ارگانهایی مثل …یا … و…
جا دارد از سپاه تشکر گردد چون طرح صالحین را دارد وواقعا برنامه خوبی است.

بافق زاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 22 تیر 1392 - 6:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حاج اقا دی 19 را فراموش نکنید.ما منتظریم.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 تیر 1392 - 12:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش مسئولین بافق فکری عاجل در این مورد بکنند توی بافق جدیدا خانومهائی از جاهای دیگر که غیر بومی هستند با وضع زننده براحتی رفت و آمد میکنند مسئولین کمی بهوش باشند دارند بافق را چهارتا غریبه خراب می کنند

روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 تیر 1392 - 6:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای سلیمانی چی شد مهلتی که دادید برای معدن d19 !!!!!!!!!؟؟؟/؟

You cannot copy content of this page