نشست خبری مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با خبرنگاران بافق برگزارشد

دسته: اقتصادی , عمومی
۷ دیدگاه
جمعه - 28 تیر 1392

نشست خبری مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، با اصحاب رسانه، خبرنگاران رسانه های محلی و خبرگزاری های این شهرستان برگزارشد.

IMG_3674

محمدجوادعسکری،  در زمینه  برخی مباحث مطرح شده در خصوص خام فروشی سنگ آهن در این مجموعه معدنی، گفت: فروش سنگ آهن برای پرداخت حقوق و درآمدزایی برای اجرای طرح های در دست احداث امری عادی و اجتناب ناپذیر است.

IMG_3687

وی یادآورشد: نزدیک به 40 سال گذشته در این مجموعه معدنی همواره فروش سنگ آهن در دستورکار قرار داشته است ولیکن اکنون در 15 ماهی که در خدمت دوستان مجموعه هستیم سعی داشتیم آنچه به نفع مردم بافق است انجام دهیم.
محمدجواد عسکری با اشاره به وعده های قبلیش در نخستین نشست با مردم بافق، ادامه داد: اولین وعده در زمینه توسعه صنایع و کارخانه های جوارمعدنی اصلی ترین موضوع بود بویژه بحث آگلومراسیون که روند خوبی را طی نموده و دوستان خبرنگار امروز از نزدیک رویت نمودند.

 وی با بیان این مطلب که این مجموعه در 3 بخش تعریف شده، ادامه داد: اگر وسایل برقی کارخانه آگلومراسیون زودتر بدستمان رسیده بود با وجود حجم کارهای باقیمانده اواخر خردادماه این طرح به اتمام می رسید.

 عسکری به ثمرات ایجاد این طرح از جمله احداث یکی از حلقه های واحدهای جوارمعدنی و جذب نزدیک به 100 نفر نیرو در آینده اشاره کرد و افزود:  در برنامه امسال تکمیل این مجموعه و تولید 200 هزارتنی را با راه اندازی این طرح مدنظرداریم.
مدیرعامل سنگ آهن بافق با اشاره به پیگیری و نشست هایی مستمر در خصوص اخذ مجوز کارخانه گندله، اضافه کرد: ابتدای کار برخی کارهای مهندسی، نقشه برداری، آزمایش ها و برخی مسایل جزئی را داشتیم و انشا الله از اول مرداد ماه امسال عملیات خاکبرداری و اجرایی شروع می شود..
عسکری با اشاره به وعده دیگر ش در زمینه اشتغال، عنوان داشت:  تا کنون جذب 480 نفررا به هرشکل ممکن داشته ایم
این مسئول، ثمره وحدت، همدلی و همراهی مردم در این مدت را پیشرفت کارخانه های آگلومراسیون ، گندله، فاضلاب شهری، اصلاح خط چغارت، فولاد و سایر موارد دانست.

محمدجوادعسکری با بیان این مطلب که برای پیشرفت شهر باید زیرساخت هایی از جمله؛ آموزش، بهداشت، و رفاه عمومی را باید آماده کنیم تا زمینه جذب مهندسین ودکتر های خوب در شهرستان فراهم نماییم.

وی با اشاره به بیان عمر 20 ساله معدن از سوی معاونت معدنی این مجموعه، خاطرنشان کرد: برای ایجاد زمینه مناسب برای احداث فولاد و واحدهای جوارمعدنی این موضوع نقطه قوتی برای توجیه این طرح است.

 این مدیرمعدنی، با تاکید بر ضرورت بستر سازی برای ایجاد صنایع و کارخانه های جوارمعدنی، یادآورشد: اکنون در حال آماده سازی و ایجاد این زیر ساخت برای حرکت بسوی بافقی صنعتی_معدنی هستیم.

عسکری،تعامل با رسانه ها برای شفاف سازی و بیان عملکردهابرای مردم را بسیار با اهمیت دانست.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
یکنفر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 تیر 1392 - 12:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باتشکربدنیست درموردجذب نیروی 480نفری لیست این افرادبه نوعی منتشرشود ؟

محمد فتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 تیر 1392 - 7:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از حاجی جواد عسکری و تمام دست اندر کاران که در احداث کارخانه های جوارمعدنی به صورت عملی وارد عرصه و میدان شده اند متشکریم و این را بدانید مردم حامی اینجور طرحها هستند

یه منقد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 تیر 1392 - 8:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درسته یه تحقیق بکنید قریب به اکثریت این 480 نفر با پارتی بازی رفتند سر کار من که نزدیک به دو سال پیگیر کار در سنگ اهن بودم وبا اقای طیبی مسعول منابع انسانی هر هفته برای کار مراجعه میکردم جواب سر بالا بود . یه تحقیق هم بکنید چند تا غریبه وغیر بومی در معادن بافق سر کارند

محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 تیر 1392 - 7:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

طلب شرکت سنگ آهن مرکزی از ذوب آهن اصفهان 420میلیارد تومان است که اگر با سود بانکی با نرخ تورم برای سرمایه گذاری محاسبه شود بالای 600میلیارد تومان میشود حالا حساب کنید ذوب آهن اصفهان پول از کجا آورده خرج توسعه خود کرده و یا فولاد خوزستان و جاهای دیگر را خریداری کرده و همیشه از بی پولی می نالد.

یه بنده محتاج این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 24 بهمن 1394 - 5:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حق مردم را ضایع وپایمال میکنید بس نیست خدا الهی ریشه اونهایی که پارتی بازی میکنه از زمین محو کنه چون من یکی از جزو ان کسانی هستم که پارتی ندارم وبسیر از رفیق هام سن شان از من کمتر بود رفتن سرکار علت ما پارتی نداریم یکی برادر شهید یکی دیگی از نزدیکانشان هستند ونیروی غیر بومی ومعتاد به چشم میاد

یه نیاز مند به کار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 - 7:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام وبارعرض خسته نباشین من چند سالی بیکارم هستم وحق من وچندتا دیگه پشت در های معدن هستن پایمال شده وقت میگن ماشیعه علی هستیم ودم از مسلمانی می زنند کو پس غیرت شما بی جای که چندتا لیسانس ودیپلم رو سرکار کنید یه مشت که سیکل هم ندارن سرکار هستند یامعتاد یا بنگی راسرکار میکنید اینم با پارتی بازی من خیلی حرف دارم نه برای شرکت سنگ اهن بلکه جاهایی دیگه همینطور دارن پارتی بازی میشه که اگر با چشمان خودمان نمیدیم میگن الکی هست اخه این مسلمانی هست خدایش بگو کسی این مطلب را میخونه یاپست را میخونه پس خبرنگار شدی برای چی که گره ای از یک هم وطن برداری لطفا

بی نام با این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 3 اسفند 1394 - 11:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام وبارعرض خسته نباشین اول من چند سالی بیکارم باید کجا برم کار به خاطر این پارتی بازی میکنن در معدن و جاهایی دیگه بسیاری زیر دیپلیم هستن یا معتاد هستن فقط میگن ما شیعه علی هستیم پس بسم الله یک کاری برایمان بکنید که حق ما و امسال دیگه ضایع نشه اگر غیرت دارین من چند سالی بیکارم هستم وحق من وچندتا دیگه پشت در های معدن هستن پایمال شده وقت میگن ماشیعه علی هستیم ندارن سرکار هستند یامعتاد یا بنگی راسرکار میکنید اینم با پارتی بازی من خیلی حرف دارم نه برای شرکت سنگ اهن بلکه جاهایی دیگه همینطور دارن پارتی بازی میشه که اگر با چشمان خودمان نمیدیم میگن الکی هست اخه این مسلمانی هست خدایش بگو کسی این مطلب را میخونه یاپست را میخونه پس خبرنگار شدی برای چی که گره ای از یک هم وطن برداری لطفا

منم حرف این را تایید میکنم صراحاتا

You cannot copy content of this page