استیلاکویر، نماینده جدید یزد در لیگ دسته اول/مسئولان برای حفظ تیم همت کنند

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 5 مرداد 1392

پس از گذر از کش و قوس‌های فراوان بر سر بود و نبود نماینده دوم یزد در لیگ دسته یک فوتبال کشور، باشگاه استیلاکویر یزد تیم‌داری در لیگ دسته اول کشور را عهده‌دار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رئیس هیئت فوتبال یزد شامگاه پنج‌شنبه در نشستی خبری اظهار داشت: خوشبختانه پس از حرف و حدیث‌های بسیار بر سر نماینده یزد در لیگ دسته اول فوتبال کشور و عدم تیم‌داری باشگاه سنگ آهن بافق، تیم یزد از فروش رها شد و به استیلاکویر سپرده شده است.

13920504000014_PhotoA

محمدحسین رسول‌زادگان ادامه داد: برخی در استان حرف از فروش تیم می‌زدند که با پیگیری‌های مستمر و برگزاری نشست‌ها و جلسات گوناگون توانستیم از فروش تیم یزد به سایر شهرهای کشور جلوگیری کنیم و سهمیه استان در لیگ دسته اول کشور حفظ شود.

وی افزود: اکنون که سهمیه استان حفظ شده است، به همت و تلاش مسئولان برای حفظ تیم در لیگ دسته اول کشور نیازمندیم که از جمله یاری و حمایت استاندار و نماینده مردم یزد موثر خواهد بود.

این مقام مسئول بیان داشت: تیم‌های لیگ بازیکنان خود را گرفته‌اند و خود را برای حضور در مسابقات آماده کردند، اما تیم یزد به دلیل برخی رویدادها تازه تعیین تکلیف شده است.

وی در ادامه از حضور محمود امیری به عنوان سرمربی تیم استیلاکویر خبر داد و افزود: مقرر شده تا یکی دو روز آینده اعضای کادر فنی و دستیاران محمود امیری مشخص شوند و از شنبه نیز تمرینات تیم آغاز شود.

رئیس هیئت فوتبال یزد با تاکید بر اینکه نمی‌توان توقع زیادی از این تیم داشت، عنوان کرد: در حالی سکان فوتبال استان یزد را به دست گرفتیم که این ورزش به شدت در بیماری بوده و فوتبال استان تحلیل رفته، از این رو نمی‌توان انتظار داشت کار شگرفی انجام شود.

رسول‌زادگان ادامه داد: هدف و تلاش مجموعه ورزش یزد حفظ تیم در لیگ دسته اول است و با توجه به شرایط کنونی و وضعیت تیم، انتظاری بیش از این نمی‌توان از تیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به صعود تیم نوجوانان استیلاکویر یزد به لیگ برتر کشور گفت: اگر در استان یزد چند تیم مانند استیلاکویر وجود داشت، دیگر نگرانی در مورد فوتبال استان نداشتیم.

رسول‌زادگان با بیان اینکه به شدت روی بازیکنان بومی یزد متعصب هستم به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص حضور بازیکنان بومی پرداخت و آینده فوتبال یزد را روشن خواند.

وی در بخشی از سخنان خود به تشریح وضعیت و اقدامات یکسال گذشته هیئت فوتبال پرداخت و گفت: در یکسال گذشته تلاش جدی برای تقویت تیم‌های پایه و حضور بازیکنان بومی در فوتبال شده است.

رئیس هیئت فوتبال یزد تصریح کرد: اقدامی صورت گرفته که در هیچ جای کشور و در هیچ تیمی دیده نشده است و این حرکت باعث رشد و توسعه بیش از پیش فوتبال یزد خواهد شد.

وی بیان داشت: بر این اساس تیم‌های بزرگسال باشگاهی مجبور به استفاده از دو بازیکن امید از ابتدای بازی در طول مسابقات هستند تا به این صورت بازیکنان جدید و مستعد نیز به صورت جدی وارد عرصه شوند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page