تیم داری در لیگ برتر باعث روحیه بخشیدن به ورزشکاران می شود

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 17 مرداد 1392

رئیس هیئت هندبال استان یزد در حاشیه دیدار از تمرینات تیم هندبال لیگ برتری  سنگ آهن بافق با خبرنگار «بافق فردا» گفتگویی داشت.

DSC100000413

 ابوالفضل خوشنویس، با قابل تقدیر دانستن تلاش های  مدیرعامل سنگ آهن و باشگاه ورزشی این شرکت در خصوص تیم هندبال این مجموعه، عنوان داشت: تلاش گردیده بهترین ها با توجه به بودجه و امکانات اختصاص داده شده جذب گردند.

 رئیس هیئت هندبال استان یزد ادامه داد: فکر می کنم تلاش شده بازیکنان خوبی گزینش شوند البته با توجه به اینکه لیگ برتر کشور امسال با 12 تیم برگزار می گردد مطمئنا بازیکنان حرفه ای کمتری برای جذب وجود دارد و تیم بافق شرایط سخت تری در جذب بازیکن داشته است.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان شهرستان ها و بویژه بافق در این تیم استفاده بشود و انشا ا… این تیم هم نتیجه خوبی در لیگ برتر کسب نماید و هم  چند بازیکن جوان وامید را در آینده به کشور و تیم ملی معرفی شوند.

خوشنویس، در خصوص مزایای تیم داری در لیگ برتر گفت:یکی از محاسن داشتن تیم در لیگ برتر  روحیه بخشیدن به ورزشکاران یک شهرستان و استان است، منتها این بستگی دارد که افرادی که رهبری و مدیریت یک تیم را انجام می دهند، خروجی این تیم را به چه سمتی ببرند.

DSC110000408

رئیس هیئت هندبال یزد تصریح کرد:  اگر کارشناسانی که درکنار تیم سنگ آهن قرار می گیرند مدیریت لازم را داشته باشند و بازیکن پروری کنند مطمئنا باعث تقویت هندبال بافق و استان می شوند.

 وی بااشاره به برگزاری رقابت های خوب و منظم نونهالان و نوجوانان استان، یادآورشد: سهمیه لیگ برتر باعث حضور 2 تیم نوجوانان و نونهالان در کشور می شود که خود این موضوع بستری برای معرفی بازیکنان  ما در مسابقات کشور می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با تدبیرهایی که اندیشیده می شود این رقابت ها فقط منحصر به حضور بازیکنان بیرونی و معرفی و تبلیغات بافق بگردد و خدای نکرده خروجی دیگری نداشته باشد و اگر این موضوع خوب تدبیر نشود باعث دلسردی بازیکنان شهرستان و استان می شود.

وی در زمینه سایر نمایندگان هندبال استان، اضافه کرد: در لیگ دسته یک کشور هم تیم بیتا پید(مکمل های غذایی ورزشکاران)که ورزشکاران بومی هستند و بازیکن غیربومی ندارد سال گذشته سوم گروه شان شدند که 2 تیم اول این گروه به لیگ برتر صعود کردند و امیدوارم با حمایت های شرکت ویتاپید بتوانیم  به لیگ برتر صعود کنیم.

رئیس هیئت هندبال یزد در توصیه ای به مدیران باشگاه های استان، گفت: رشته هندبال رشته ایست که با کمترین هزینه میتواند بیشترین خروجی را داشته باشد، بشرط آنکه مدیریت بشود و به نحوی نباشد که در ابتدا به قله فکر کنیم و اگر چندین سال در رده های پایه کار کنیم و به ترتیب از دسته 3 به 2 و یک  با بازیکنان بومی صعود کنیم مطمئنا خروجی که داریم سالهای سال خواهیم داشت ولی اگر مقطعی هزینه کنیم جواب نمی گیریم.

ابوالفضل خوشنویس به آینده نگری و قناعت مدیران یزدی اشاره و یادآورشد: بازیکن های بومی با هزینه های کمی حاضر به شرکت در تیم های استان هستند و مسلما بازیکنان غیربومی برای درآمدزایی و هزینه های زندگی میایند و در صورتی که در مقطعی مشکل مالی برای تیم پیش بیاید حاضر بماندن نیستند.

10000000005


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page