گزارشی از سفر یک روزه زارعزاده در بافق + تصاویر

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 1 شهریور 1392

به گزارش دفتر نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارع زاده در سفری یکروزه میهمان مردم شهرستان بافق بود.

وی در همان ابتدا به بازدید پروژه خط انتقال گاز به بافق و فاز سوم بزرگراه بافق – یزد رفتو پیگیر تسریع در انتقال این طرح و از مهمترین خواسته‌های مردم این شهرستان بود.

نماینده مردم بافق در ادامه به جامعه معلولین این شهرستان سر زد و سپس از موسسه نیلوفر (مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین دختر بالای ۱۴ سال) بازدید کرد.

دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر بافق و بازدید از این نهاد و بررسی مشکلات آن دومین برنامه زارعزاده در شهرستان بافق بود.

دخیل عباس زارع زاده پس از صرف نهار، در دفتر خود در جمع خبرنگاران شهرستان حاضر شد و در نشستی یک ساعته پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.

ملاقات خصوصی با جمعی از اهالی این شهرستان پایان بخش سفر یک روزه نماینده ۵ شهرستان در حوزه انتخابیه کشور در شهرستان بافق بود.

گفتنی است در طول سفر امروز نماینده بافق ، ضیایی رئیس شورای شهرستان، عباس زاده سخنگوی شورای شهر، تفکری شهردار، رنجبر معاون فرماندار، حسینی مبارکه بخشدار بخش مرکزی، حسینی مسئول دفتر نماینده در تهران و ابراهیم نیا مسئول دفتر نماینده در بافق ، حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارع زاده را همراهی می‌کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 شهریور 1392 - 6:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مرد بسیار فعال در بازدیدها…

You cannot copy content of this page