آینده ای امیدوار کننده در انتظار فردای بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 18 شهریور 1392
c019
همیشه باید برای رفع حاشیه ها وجوسازی آن 5درصدی که دوست دارند نیمه خالی لیوان را دیده واز روی غرض ورزی صحبت کنند انرژی مصرف کنیم
محمدجواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی طی نشستی با جمعی از معاونین وپرسنل این مجموعه درباره پاره ای از مسائل وموضوعات ساری وجاری در شرکت وشهرستان صحبت کرد.
عسکری اعتقاد دارد اینگونه جلسات باید بصورت فصلی برگزار گردد تاافراد بتوانند از نزدیک مشکلات ومسائل کاری یا شهری خود را مطرح نموده تا جلوی بعضی از شایعه ها وجوسازی های گرفته شود.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن معتقد است با 95% از پرسنل شرکت ومردم شهر مشکلی نداریم اما همیشه باید برای رفع حاشیه ها وجوسازی آن 5% که دوست دارند نیمه خالی لیوان را دیده واز روی غرض ورزی صحبت کنند انرژی مصرف کنیم.
قطعا فردای بافق تضمین کننده آینده ای درخشان وامید وار کننده خواهد بود
عسکری در ادامه صحبت های خود درباره طرح های در دست اقدام برای شرکت وشهرستان توضیحاتی ارائه کرده وگفت: اگر کمی صبور باشیم وبا دیدی روشن به آینده بافق نگاه کنیم قطعا فردای بافق تضمین کننده آینده ای درخشان وامید وار کننده خواهد بود کما اینکه در گذشته نیز اگربیشتر از این صبوری میکردیم امروز وضعمان این نبود.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن در خلال صحبت های خود یاد آوری کرد  ما نمیگوییم تمام کارهایمان درست وبدون اشکال است قطعا ایراداتی داریم که با برگزاری چنین جلساتی ویا با دریافت انتقادات وپیشنهادات سازنده در صدد برطرف کردن آن هستیم و در مجموع سعی ونیت ما بر این است تا با بهره گیری از تمام پتانسیل های موجود،بافق را به اهدافش برسانیم ودیگر دغدغه ای درباره آینده شهر نداشته باشیم.
امروز جوی سالم ،پاک و بدور از تنش بر سنگ آهن وشهر حاکم است وزمینه برای فعالیت در راستای توسعه وعمران فراهم است
وی در بخشی از صحبتهای خود اظهار داشت: چشم انداز پنج ساله ما آماده ودر حال اجراست وبخشهای مهمی از آن نهایی وابلاغ شده است از جمله آگلومراسیون،گندله سازی،فولاد بافق،فاضلاب شهری و…در خلال این برنامه ها کما فی السابق کمکهای خود را از بخشهای فرهنگی، آموزشی،مذهبی،ورزشی و…برای شهرستان دریغ نخواهیم کرد و امروز خوشحالیم که جوی سالم ،پاک و بدور از تنش بر سنگ آهن وشهر حاکم است وزمینه برای فعالیت در راستای توسعه وعمران فراهم است.
من نیز بافقی هستم، بافق را دوست دارم وبا توجه به اعتقاداتی که دارم هرگز نمی گذارم حقی از بافق ضایع شود
عسکری در رابطه با طرح طبقه بندی،مسئله واگذاری شرکت،پرداخت ها ومطالبات گفت: زیاد به شایعه ها توجه نکنید تمام تلاش ها در راستای اعتلای بافق وآینده ای روشن برای شهر است من نیز بافقی هستم، بافق را دوست دارم وبا توجه به اعتقاداتی که دارم هرگز نمی گذارم حقی از بافق ضایع شود که اگر چنین شود باید روزی پاسخگو باشم.
با توافق صورت گرفته تا پایان سال 500000 تن سنگ آهن را از طریق بورس به فروش می رسانیم
در ادامه این جلسه تربتی معاون مالی و بازرگانی در رابطه مسائل مالی شرکت ارائه گزارش نموده واز تراز مالی مثبت شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت.
  وی چند خبر امیدوارکننده داشت که مهمترین آنها بحث پیگیری مطالبات شرکت خصوصا بدهی ذوب آهن اصفهان بود که طی یک قرارداد در حال دریافت طلب خود هستند ومطلب مهم دیگر اینکه با صحبت های انجام شده وتوافق صورت گرفته تا پایان سال 500000 تن سنگ آهن را از طریق بورس به فروش می رسانیم که این خبر بسیار خوشحال کننده وقابل تقدیر است.
از اول مهر تمام پرسنل شرکت می توانند عضو تعاونی مسکن شوند
IMG_10004769
در ادامه عباس یزدانی مدیر عامل تعاونی مسکن در رابطه با شایعه های اخیر در خصوص زمینهای خریداری شده در یزد توضیحاتی ارائه کرده وگفت: باتوجه به دستور مدیر عامل شرکت از اول مهر تمام پرسنل شرکت می توانند عضو تعاونی مسکن شوند.
در پایان آرزو میکنم در سایه همدلی،همکاری وهمفکری مسئولین محترم شرکت وشهرستان بتوان آینده ای درخشان را برای مردم شجاع،قانع ونجیب بافق رقم زد.انشاا…
گزارش:حاج محمود ملاحیدری

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
امید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 شهریور 1392 - 12:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باعرض سلام و خسته نباشید از این خبرای امیدوار کننده در بافق زیاد گفته میشود ومن هم امیدوارم فردای بافق روشن و روزگار بهتری را سپری کند ولی این خبرها باید به چشم مردم بیاید نه فقط حرف باشد متاسفانه در بافق چند پروژه باهم شروع می شود وهیچ کدام به پایان نمیرسد واین چنین کارهایی باعث می شود که مردم نسبت به کارهای مسؤلین بی اعتماد و بیتوجه میشوند واین باعث می شود که کارهای مسؤلین هرچند بزرگ ولی به چشم مردم نمیایدپس برای پیشرفت شهر اول باید ذهن مردم نسبت به مسؤلین و کارهایی که میکنند عوض شود بعد در مود پیشرفت شهر با مردم صحبت کنید آقای ملا حیدری. در ضمن شما که اقای یزدانی را بیشتر از ما زیارت میکنید به اقای یزدانی بگویید پرسنل شرکتی روی حرفهایی که در مورد تبدیل وضعیت زدید هنوز چشم انتظار و دنبال راه حل یا پیشنهادی از طرف شما هستند.(عدالت علی برابری و یکسان بودن میان مردم بود ولی…؟؟)

پرسنل ماده16 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 شهریور 1392 - 2:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام : مدیرعامل محترم شرکت سنگ اهن احتراما به استحضار میرسانیم که پرسنل ماده 16دو ماه است دفترچه بیمه انها تامدید نشده است .مگر این پرسنل نبودند بخاطر راندازی طرح وتوسعه که بعضی از انها سابقه 20سال دارند اکثر انها مریضی ناعلاج دارند . ماده 16 شدن انها.خدا مهندس دهستانی را ییامرزد که این پرسنل را استخدام نمود ؟ ایا شما نمیتوانید برای انها کاری بکنید که خدا راخوش اید ؟ رونوشت امام زمان (ع)

You cannot copy content of this page