مسئول نماینده های بیمه آتیه سازان: تا 20 تیرماه در بافق نماینده داشتیم/ بطور جدی دنبال جذب نماینده هستیم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 18 شهریور 1392

مسئول نمایندهای بیمه آتیه سازان، در خصوص استقرار نماینده بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته بافق در گفتگوی تلفنی با خبرنگار «بافق فردا» گفت: تا 20 تیر ماه در بافق نماینده داشتیم ولی از این تاریخ نماینده مان بدلایل شخصی که داشت بطور ناگهانی و بدون هماهنگی قبلی مراتب عدم همکاری را به این بیمه اعلام کرد.

جمال مشایخی ادامه داد: فعلا بازنشستگان برای دریافت هزینه باید به یزد مراجعه کنند ولی برای ثبت نام می توانند به کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بافق مراجعه نمایند.

وی، با اشاره به این نکته که برای جذب نمایندگی آگهی کردیم ولی کسی پیش قدم نشده است، افزود: البته چند نفری هم که مراجعه نمودند مدارک و شرایط ما را نداشته و مناسب نبودند.

مسئول نمایندهای بیمه آتیه سازان حافظ، در خصوص فاکتورها و هزینه های مبلغ پایین، خاطرنشان کرد: برای هزینه های کم تا 9 ماه پس از پایان قرارداد که الان بطورمثال؛ یک تیرماه93 به اتمام می رسد فرصت دارند و  می توانند بصورت یکجا هزینه ها درمانی مبلغ پایین را از مرکز استان دریافت نمایند و برای هزینه های درمانی و بیمارستانی در شهر یزد نیز همینجا  مستقیم دریافت نمایند.

مشایخی، در پاسخ به این سوال که با وجود جمعی کثیری از بازنشستگان فرهنگی در شهرستان و ضرورت نماینده در بافق، تا چه زمانی این مسئله تحقق می یابد، یادآورشد: پیگیری ها و رایزنی های زیادی در این زمینه داشتیم و بدلایل مختلفی نتوانستیم به توافق برسیم و یا به تایید نرسیدند و همچنان پیگیر هستیم.

مسئول نماینده های بیمه آتیه سازان، با بیان این مطلب که  وجود نماینده در شهرستان باعث تسهیل در انجام کار و کاهش مراجعه ارباب رجوع می شود، تصریح کرد: بطور جدی در خصوص جذب نماینده پیگیر هستیم تا در اولین فرصت این مسئله را رفع نماییم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page