پیام تسلیت زارعزاده در پی سانحه دلخراش تصادف اتوبوس تهران-یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 شهریور 1392

به گزارش دفتر نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده با صدور پیامی‌درگذشت تعدادی از هم استانی‌های یزدی در سانحه دلخراش تصادف اتوبوس تهران-یزد را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تأسف‌بار و تألم برانگیز سانحه تصادف اتوبوس تهران که منجر به کشته شدن تعدادی از هم استانی‌های یزدی شد، مردم حوزه انتخابیه مهریز را در حزن و اندوه فرو برد.

اینجانب از سوی خود و تمامی‌مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز ضمن تسلیت این مصیبت به پیشگاه ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار کشته‌شدگان و طلب شفای عاجل مجروحان، برای روح پاک درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

لازم است جهت پیشگیری از این قبیل حوادث دلخراش مسئولان مربوطه نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه جانگداز، اقدام و پیگیری‌های قضایی لازم را به سرعت به عمل آوردند.

گفتنی است شب گذشته ساعت ۲۲ و ۴۹ دقیقه در بزرگ راه قم به تهران بر اثر انحراف یک دستگاه اتوبوسی که از مسیر اصفهان به سمت تهران در حال تردد بود دچار ترکیدگی لاستیک شد و با انحراف از مسیر یک طرفه و ردشدن از گارد ریل وسط بزرگراه با یک دستگاه اتوبوس دیگر که حامل مسافران یزدی بود برخورد کرد که به دلیل شدت برخورد هر دو اتوبوس دچار آتش سوزی شد و متاسفانه تعداد بیش از ۴۳ نفر از هم میهمانان و همشهریانمان جان باخته و ۴۴ نفر دیگر زخمی‌شدند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page