هدف ما آشنایی بیشترمردم با فرهنگ پست است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 23 شهریور 1392

رئیس پست بافق، در خصوص عملکرد و فعالیت های 5 ماهه نخست  92 این اداره، عنوان داشت: در 5ماهه نخست امسال در بخش «وارده» که مرسولات دریافتی از سایر نقاط کشور به شهرستان بافق  را شامل می گردد،   نامه های عادی 21 هزار و 500 نامه  و مطبوع عادی اعم از روزنامه، کتاب  و سایر موارد نیز 33 هزار و 451 مورد بوده است.

عباس زارع بیدکی، ادامه داد: در این بخش همچنین 24 هزار و 421 فقره نامه ها پیشتاز و نامه  های سفارشی نیز 3هزار و 945 فقره توزیع گردیده است.

IMG_10004243

وی همچنین افزود: در زمینه امانات پستی که بسته های بالای 2 کیلو  محسوب می شوند نیز چیزی حدود 245 فقره با وزن نزدیک به3  تن توزیع شد.

زارع بیدکی در خصوص تفاوت پست های؛ ویژه، پیشتاز و سفارشی، عنوان کرد: از نظر کیفیت و سرعت «پست وِیژه» که یک سرویس جدید و نوینی هست در جایگاه نخست قرار دارد و  پست “پیشتاز” و “سفارشی” در جایگاه های بعدی قرار دارند.

وی در خصوص تفاوت و تشابه پست های پیشتاز و سفارشی، توضیح داد: هردو اینها شرایط رهگیری و پیگیری ها را دارد و لیکن در بازه زمانی پست پیشتاز از سرعت بیشتری نسبت به سفارشی برخوردار است.

وی با بیان این مطلب که نامه های عادی قابلیت پیگیری چندانی ندارد، توصیه کرد: تاکید داریم؛ نامه های مهم و بااهمیت برای پیگیریهای بعدی از طریق سرویس های خاص ارسال گردد.

رئیس پست بافق در زمینه عملکرد 5 ماهه 92 در بخش «صادره» این اداره، عنوان داشت: در بخش صادره که  نامه ها، مرسولات، خدمات و سرویس های خاصی که در قالب قراردادهای خاص انجام میگردد و از مبدا شهرستان به سایر نقاط استان، کشور و یا خارج از کشور ارسال می گردد.

عباس زارع بیدکی در این خصوص افزود: پست نامه های؛ عادی 5هزار و 114، پیشتاز7هزار و 907، و سفارشی یک هزار و 34 پاکت و نیز 125 پاکت نیز پست ویژه داشته ایم و همچنین 75 عدد امانت ارسالی نیز ارسال گردیده است.

وی ادامه داد: بیش از 130 تائیدیه تحصیلی و نیز 137 واحد تهیه پلاک، همچنین توزیع 52 هزار و 807 قبض تلفن همراه و ثابت 2 دوره گذشته و 2 هزار و200برشور آگهی را نیز داشته ایم.

این مسئول در خصوص عملکرد در سایر سرویس های خاص، خاطرنشان کرد: خرید و فروش اینترنتی یک هزار و 937 عدد، توزیع و حمل کیسه های وجوه پست بانک 230فقره، 692 مورداظهارنامه و مفاصا حساب مالیاتی خودرو،200 مورد توزیع دفترچه نظام وظیفه و  173 فقره دفترچه سراسرس انتخاب رشته و 300 فرم دیوان عدالت اداری نیز انجام شد.

وی همچنین به خدمات ارایه شده در قالب تفاهنامه با ثبت اسناد اشاره داشت و افزود: درج 65 آگهی روزنامه رسمی و 36 مورد پلمپ دفاتر را نیز داشته ایم.

رئیس پست بافق یادآور شد: هدف ما آشنایی  بیشتر مردم فهیم بافق با فرهنگ پست و گام برداشتن در جهت سوق دادن مردم برای استفاده بیشتر از سرویس ها و خدمات وِیژه پست است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page